Refferals werven

Jesse

New member
Hoi,
Als je op een refferal link klikt staat er ?ref=jesse
Indien je op meld aan klikt is deze refferal link weg, worden leden dan wel mijn refferal?
Ik had het even getest door uit te loggen en op de link te klikken om te kijken hoe dit erruit ziet (kan dit er ook mee te maken hebben?)
Jesse.
 

Lennard

Active member
Jeps, het wordt in sessies en cookies opgeslagen, dus ook al meldt hij zich 2 maanden later pas aan, zolang hij zn cookies niet verwijdert wordt het jouw referral (en zolang hij niet op de ref-link van een ander klikt, al weet ik niet zeker of hij dan die neemt of de oude houdt).
 

Jesse

New member
Lennard (link):
Jeps, het wordt in sessies en cookies opgeslagen, dus ook al meldt hij zich 2 maanden later pas aan, zolang hij zn cookies niet verwijdert wordt het jouw referral (en zolang hij niet op de ref-link van een ander klikt, al weet ik niet zeker of hij dan die neemt of de oude houdt).

Oké bedankt, dan houdt hij de oude dat wist ik wel. Gezien ik een paar maanden geleden iemand had laten aanmelden onder mij, maar het scheen dat iemand hem ooit al een refferal link had gestuurd (maar hij had zich toen nog niet aangemeld).

Ik wist alleen niet meer zeker of dat hier was
bloos.gif
 
Bovenaan