Refresh knop.

Tessa

Secretatessa
Ik heb heel vaak dat ik een forum wil refreshen om te kijken of er al nieuwe reacties zijn, dan moet ik opnieuw op het pagina nummer klikken. Dat is niet zon probleem alleen gaat de pagina dan ook automatisch weer naar boven.

Ik weet dat berichten automatisch verschijnen maar bij mij werkt dat dus niet en ik moet dus echt refreshen, ik weet niet of meer mensen daar last van hebben of dat ik de enige ben?
 

Lennard

Active member
Komen de berichten in topics niet automatisch binnen bij je?
Of bedoel je deze pagina bijvoorbeeld: http://www.one2xs.com/forum/forum?id=10 ?

In topics kun je op Post #... klikken boven je gebruikersnaam, dan kom je op diezelfde pagina ter hoogte van die post uit en zie je of er wat nieuws is.
 

Antonn

New member
Refresh knopje bestaat al jaren => F5


toevoeging op 11 mei 2013, 20:46:42:
Misschien staat je JS uit trouwens. Browser?
 

Tessa

Secretatessa
Lennard (link):
Komen de berichten in topics niet automatisch binnen bij je?
Of bedoel je deze pagina bijvoorbeeld: http://www.one2xs.com/forum/forum?id=10 ?

In topics kun je op Post #... klikken boven je gebruikersnaam, dan kom je op diezelfde pagina ter hoogte van die post uit en zie je of er wat nieuws is.


Dat laatste wist ik nog niet, maar zodra er nieuwe berichten zijn en je bent al op die pagina zouden die er onderaan bij moeten komen of zo? Maar ik heb dat niet?


Antonn (link):
Refresh knopje bestaat al jaren => F5


toevoeging op 11 mei 2013, 20:46:42:
Misschien staat je JS uit trouwens. Browser?


Ik weet dat die al jaren bestaat maar dan kom ik BOVENAAN de pagina en dan moet ik telkens naar beneden scrollen wat ik persoonlijk vrij irritant vind als ik op een reactie zit te wachten zeg maar.
Overigens staat mijn Javascript standaard aan voor een ander forum waar ik op zit, anders werkt dat forum niet.
 

Antonn

New member
Tessaaa (link):

Antonn (link):
Refresh knopje bestaat al jaren => F5


toevoeging op 11 mei 2013, 20:46:42:
Misschien staat je JS uit trouwens. Browser?


Ik weet dat die al jaren bestaat maar dan kom ik BOVENAAN de pagina en dan moet ik telkens naar beneden scrollen wat ik persoonlijk vrij irritant vind als ik op een reactie zit te wachten zeg maar.
Overigens staat mijn Javascript standaard aan voor een ander forum waar ik op zit, anders werkt dat forum niet.



Dan klik je links op "Post #XXX" bij de reactie die je net gelezen hebt. Dat doe ik ook weleens want het automatisch inladen faalt als je 2 tabs hebt openstaan.
 

Tessa

Secretatessa
Antonn (link):

Tessaaa (link):

Antonn (link):
Refresh knopje bestaat al jaren => F5


toevoeging op 11 mei 2013, 20:46:42:
Misschien staat je JS uit trouwens. Browser?


Ik weet dat die al jaren bestaat maar dan kom ik BOVENAAN de pagina en dan moet ik telkens naar beneden scrollen wat ik persoonlijk vrij irritant vind als ik op een reactie zit te wachten zeg maar.
Overigens staat mijn Javascript standaard aan voor een ander forum waar ik op zit, anders werkt dat forum niet.



Dan klik je links op "Post #XXX" bij de reactie die je net gelezen hebt. Dat doe ik ook weleens want het automatisch inladen faalt als je 2 tabs hebt openstaan.



Oh dus ik ben niet de enige die daar last van heeft dus. Maar dan ga ik inderdaad voortaan op het postnummer i.p.v. het paginanummer drukken, dankje!
biggrin.gif
 

Robindh

Active member
Tessaaa (link):

Robindesign (link):
Reacties worden toch automatisch bijgevoegd?


Lees nou eens wat ik zeg bij mij niet.


Staat ajax wel aan?
 
G

Guest

Guest
Robindesign (link):

Tessaaa (link):

Robindesign (link):
Reacties worden toch automatisch bijgevoegd?


Lees nou eens wat ik zeg bij mij niet.


Staat ajax wel aan?



"Overigens staat mijn Javascript standaard aan voor een ander forum waar ik op zit, anders werkt dat forum niet"

Lezen maybe
emo.gif
?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Sevvlor (link):

Robindesign (link):

Tessaaa (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Robindesign (link):
Reacties worden toch automatisch bijgevoegd?






Lees nou eens wat ik zeg bij mij niet.


Staat ajax wel aan?



"Overigens staat mijn Javascript standaard aan voor een ander forum waar ik op zit, anders werkt dat forum niet"

Lezen maybe
emo.gif
?



Ajax is een optie die je hier op one2xs uit kan (/kon) zetten
wink.gif
 

Lennard

Active member
Sevvlor (link):

Robindesign (link):

Tessaaa (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Robindesign (link):
Reacties worden toch automatisch bijgevoegd?






Lees nou eens wat ik zeg bij mij niet.


Staat ajax wel aan?



"Overigens staat mijn Javascript standaard aan voor een ander forum waar ik op zit, anders werkt dat forum niet"

Lezen maybe
emo.gif
?

Voorheen was er in je profiel de mogelijkheid om ajax op het forum uit te schakelen, ik denk dat Robin daar op doelt?
Die optie is er alleen al een tijdje niet meer dus dat kan het niet zijn.


toevoeging op 13 mei 2013, 18:30:32:
oh wat Rik ondertussen ook al had gezegd dus
yummie.gif
 

Rogier

New member
Tessaaa (link):
Ik weet dat die al jaren bestaat maar dan kom ik BOVENAAN de pagina en dan moet ik telkens naar beneden scrollen wat ik persoonlijk vrij irritant vind als ik op een reactie zit te wachten zeg maar.
Overigens staat mijn Javascript standaard aan voor een ander forum waar ik op zit, anders werkt dat forum niet.


ALs je refresht en nog niet begint met scrollen kom je in bijna alle grote browsers (volgens mij) terug op de hoogte waarop je was.
 

Tessa

Secretatessa
Rogier (link):

Tessaaa (link):
Ik weet dat die al jaren bestaat maar dan kom ik BOVENAAN de pagina en dan moet ik telkens naar beneden scrollen wat ik persoonlijk vrij irritant vind als ik op een reactie zit te wachten zeg maar.
Overigens staat mijn Javascript standaard aan voor een ander forum waar ik op zit, anders werkt dat forum niet.


ALs je refresht en nog niet begint met scrollen kom je in bijna alle grote browsers (volgens mij) terug op de hoogte waarop je was.



Hier niet iig, maar dat klikken op de post werkt voor mij nu prima dus het is opgelost
emo.gif
 

Willem

Active member
Wat Antonn zegt ja, ik heb al een refresh knop op mn toetsenbord, bovenin mn browser én dan heeft One2xs nog 20 manieren om dezelfde pagina opnieuw te laden.

Maar goed, het is al opgelost
smile.gif
 
Bovenaan