Reorganisatie crew

Ruben

New member
Hey,

Nog niet zo lang geleden hebben we Merlin en Sebas bij de crew gevoegd als supporter en forum moderators. Echter heeft Merlin te weinig tijd om zijn positie goed te vervullen, en daarom hebben we besloten Merlin weer te "degraderen" tot lid. Merlin weet dat we hem erg dankbaar zijn voor zijn hulp.
smile.gif

Ook gaat de positie van Sebas binnen one2xs veranderen. Omdat we bezig zijn met het automatiseren van veel functies is het in de toekomst, misschien, niet meer nodig om er iemand bij de support bij te hebben. Sebas vond het zelf ook een beter idee om alleen als moderator op te treden, en vandaar ook dat hij vanaf nu alleen moderator is. Voorlopig doen we het nu dus zonder iemand die ons helpt bij de support, we willen even aankijken hoe dat gaat.
Omdat de grootte van het forum maar blijft groeien en we het met 1 moderator niet gaan redden, gaan we het met 3 proberen. Vandaar dat we Rik en Marjolein hebben aangesteld als moderator. We hopen dat het forum een beetje goed gemanaged wordt met 3 mods. Het is de bedoeling om het forum vanaf nu iets strakker te leiden, dus let op wat je doet.
swhip.gif


De one2xs crew
 

Boude

New member
Inderdaad gefeliciteerd rik.

Ik vindt ook dat het beter moet met het forum meestal te veel ruzies (ook met mij soms) en te veel offtopic..

Noujha iedereen veel succes
bloos.gif
..
 

Sebas

Active member
Boude:
Inderdaad gefeliciteerd rik.

Ik vindt ook dat het beter moet met het forum meestal te veel ruzies (ook met mij soms) en te veel offtopic..

Noujha iedereen veel succes
bloos.gif
..


vandaar dat rik er ook bij is
biggrin.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Bedankt
emo.gif


Ze hoefde het mij eigenlijk geen tweede keer te vragen aangezien ik one2xs natuurlijk een supersite vind, dus moderator zijn op zon site is natuurlijk dubbel-super.

Verder zal ik niet echt anders gaan worden door deze functie ofzo, dus je zal me nog steeds gewoon lekker zien spammen op het forum. Ik zal alleen nu ook op jullie gespam moeten letten vanaf nu
emo.gif


Ohja toen lennard en ruben mij op MSN toevoegde schrok ik me eerst te pletter, maar het bleek goed nieuws te zijn
pompom.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
tnx, ik had wat meer tijd nodig om erover na te denken vandaar deze update.
Maar ik blijf gewoon Marjolein hoor, dus er veranderd niet zoveel behalve dat ik nu zelf dingen kan doen ipv reporten
wink.gif
 

Joeri

Active member
Allebij verdiend en gefeliciteerd en voor jullie ook leuk, nog een adminpaneeltje
yummie.gif
 

Mikey

Member
ach jee, Marjolein als Mod, nu moet ik oppassen wat ik zeg, anders krijg ik strafpunten
hypocrite.gif
gefeliciteerd lieverd van me
smile.gif
marjolein.gif
 

Daf

New member
Zeker goede keuze om rik en marjolein te kiezen, zij steken er net dat beetje bovenuit boven de andere leden. Succes aan de twee nieuwe crew leden.
 

Jesse

New member
Jammer
nopompom.gif
, naja niet voor jullie hoor maar ik wou Marjolein binnenkort vragen om Mod te worden op mijn nieuwe forum wat ze nu denk ik al helemaal niet meer wil, naja succes
cry.gif
 
Bovenaan