Reseller upgrade

Bugged

New member
Hey,

Geen idee of het een bug is, maar ik wou mijn reseller verlengen en kreeg de volgende error:


Quote:
De aanvraag kon helaas niet automatisch worden verwerkt. Je host wordt zo snel mogelijk handmatig geüpgrade.


Misschien een serverfout of een fout in het script? De punten zijn wel afgeschreven.

Grt, Joep
 
L

Lennard

Guest
Ik vermoed dat het team dit zomenteen wel ziet omdat het nu toch handmatig wordt geüpgrade.
clown.gif
 

Lennard

Active member
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen.
smile.gif
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen.
smile.gif



Sowieso is die API zo onhandig als wat, ik zocht mij iedere keer de vinkentering naar de de bug.... (of undocumented feature <,<)
 

Lennard

Active member
Sevvlor (link):

Lennard (link):
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen.
smile.gif



Sowieso is die API zo onhandig als wat, ik zocht mij iedere keer de vinkentering naar de de bug.... (of undocumented feature <,<)

Ja precies...

Als je geen documentatie kunt vinden, dan moet je gewoon uitgaan van exact dezelfde werking als de normale pagina, maar dan met CMD_ ervoor. Meestal klopt dat wel aardig en verwacht ie precies dezelfde input als de normale pagina.
 

Aarclay

Active member
Lennard (link):
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen.
smile.gif


Zulke dingen zijn leuk om te rapporteren bij DA
smile.gif
Ze zouden als fix de systeembeheerder kunnen laten instellen in welke taal de API moet werken.
 

Lennard

Active member
Aarclay (link):

Lennard (link):
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen.
smile.gif


Zulke dingen zijn leuk om te rapporteren bij DA
smile.gif
Ze zouden als fix de systeembeheerder kunnen laten instellen in welke taal de API moet werken.


De API moet gewoon altijd Engels zijn, anders schrijf je nu een systeem dat op de Engelse API werkt, en wil je de boel overzetten naar een andere server (van bijvoorbeeld een klant ofzo), werkt het niet omdat zij toevallig de API op NL hebben staan...

En het is stom dat de users zelf geen taal in kunnen stellen.

Maarja, zo zijn er zoveel issues, om die allemaal te rapporteren is ook weer zo wat.
sadley.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard (link):

Aarclay (link):

Lennard (link):
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen.
smile.gif


Zulke dingen zijn leuk om te rapporteren bij DA
smile.gif
Ze zouden als fix de systeembeheerder kunnen laten instellen in welke taal de API moet werken.


De API moet gewoon altijd Engels zijn, anders schrijf je nu een systeem dat op de Engelse API werkt, en wil je de boel overzetten naar een andere server (van bijvoorbeeld een klant ofzo), werkt het niet omdat zij toevallig de API op NL hebben staan...

En het is stom dat de users zelf geen taal in kunnen stellen.

Maarja, zo zijn er zoveel issues, om die allemaal te rapporteren is ook weer zo wat.
sadley.gif




Of je moet results koppelen aan een result/errorcode. Dan weet je, ongeacht de taal, met welke result je te maken hebt. Dat is pas een goede API.
 

Lennard

Active member
Rik (link):

Lennard (link):

Aarclay (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
DirectAdmin heeft de vervelende eigenschap om de output van de API te tonen in de taal van de gebruiker. Het one2xs systeem gaat uit van de Engelse berichten, maar laatst heb ik voor iedereen DirectAdmin op Nederlands gezet, waardoor die berichten ineens Nederlands zijn geworden.

Je reseller was dus wel geüpgrade, maar omdat dat bericht in het Nederlands terugkwam i.p.v. het verwachte Engels werd dat bericht niet begrepen en kreeg jij die melding.

Het is nu aangepast, dus de melding zou nu niet meer om deze reden tevoorschijn moeten komen.
smile.gif






Zulke dingen zijn leuk om te rapporteren bij DA
smile.gif
Ze zouden als fix de systeembeheerder kunnen laten instellen in welke taal de API moet werken.


De API moet gewoon altijd Engels zijn, anders schrijf je nu een systeem dat op de Engelse API werkt, en wil je de boel overzetten naar een andere server (van bijvoorbeeld een klant ofzo), werkt het niet omdat zij toevallig de API op NL hebben staan...

En het is stom dat de users zelf geen taal in kunnen stellen.

Maarja, zo zijn er zoveel issues, om die allemaal te rapporteren is ook weer zo wat.
sadley.gif




Of je moet results koppelen aan een result/errorcode. Dan weet je, ongeacht de taal, met welke result je te maken hebt. Dat is pas een goede API.

Ja true.
smile.gif
 
Bovenaan