Reseller

Ralphh

Active member
Hallo,

Not sure of het hier goed staat, maar ik heb een vraag betreft de resellers op one2xs.

Is het mogelijk dat ik op elke pagina die een gebruiker aanmaakt een reclame blok laat zien?
Bijv. Gebruiker A maakt pagina welkom.php aan daar moet dan automatisch een advertentie blok komen wat door mij beheerd wordt.

Bij voorbaat dank.

Groet,
Ralph
 

Milan

New member
Niet via een reseller (nieuw account op direct admin), dan moet je al je eigen systeem bouwen.
 
G

Guest

Guest
Wat je kan doen is elke 1, 5 of 10 minuten ofzo alle paginas controleren om te kijken of de advertentie code er nog in staat, zo niet deze dan daar neerzetten.
Alleen moet je zo wel enorm veel paginas gaan controleren.
 

Ralphh

Active member
Stef (link):
Je kan beter het reclameblok prependen met htaccess.

Zou je dit misschien iets specifieker kunnen uitleggen?
 

Stef

stonks
Ralphh (link):

Stef (link):
Je kan beter het reclameblok prependen met htaccess.

Zou je dit misschien iets specifieker kunnen uitleggen?



Ik weet niet of het per se "beter" is. Maar je zou het reclameblok in een speciale "prepend" file kunnen zetten.
http://davidwalsh.name/prepend-append-files-htaccess
Helaas heb je dan het probleem dat de headers niet meer goed werken omdat er al output is voordat de headers aangeroepen kunnen worden.
Maar dat is een kwestie van prioriteiten.
 

Ralphh

Active member
Stef (link):

Ralphh (link):

Stef (link):
Je kan beter het reclameblok prependen met htaccess.

Zou je dit misschien iets specifieker kunnen uitleggen?



Ik weet niet of het per se "beter" is. Maar je zou het reclameblok in een speciale "prepend" file kunnen zetten.
http://davidwalsh.name/prepend-append-files-htaccess
Helaas heb je dan het probleem dat de headers niet meer goed werken omdat er al output is voordat de headers aangeroepen kunnen worden.
Maar dat is een kwestie van prioriteiten.


Oke dankjewel voor de uitleg en het meedenken. Ik ga er naar kijken
biggrin.gif
 
G

Guest

Guest
Stef (link):

Ralphh (link):

Stef (link):
Je kan beter het reclameblok prependen met htaccess.

Zou je dit misschien iets specifieker kunnen uitleggen?



Ik weet niet of het per se "beter" is. Maar je zou het reclameblok in een speciale "prepend" file kunnen zetten.
http://davidwalsh.name/prepend-append-files-htaccess
Helaas heb je dan het probleem dat de headers niet meer goed werken omdat er al output is voordat de headers aangeroepen kunnen worden.
Maar dat is een kwestie van prioriteiten.



Lijkt me niet de meest nette oplossing ook.
En sowieso zou ik append doen ipv prepend omdat het anders makkelijk overwrite kan worden.
 

Lennard

Active member
Je zou accounts kunnen maken zonder FTP toegang en alleen zelf een webFTP aanbieden die je zodanig aanpast dat hij op elke pagina een code-blok plempt (of checkt of de gebruiker zelf dat blok er op heeft gezet en enkel uploadt als dat blok er op staat).

Het wordt in ieder geval dan heel omslachtig.
 

Ralphh

Active member
Allen bedankt voor het meedenken, maar dan ga ik toch nog even kijken hoe ik het beste een reseller kan aanbieden
thumbsup.gif
 
Bovenaan