Retro niet account wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnyxs

New member
Hi, ik zat net te bedenken, Retros mogen niet. Magniet van habbohotel oke, Maar habbo accounts verkopen mag ookniet?! (Of de meubels daarvan) Als het niet in habbo cr of meubels gaat. Dus waarom mag habbo accounts dan wel?
 

August

Test
Omdat one2xs daar nog nooit een klacht over heeft binnen gekregen denk ik.
Ze verbieden iets pas als de eigenaar er over gaat klagen.
 

Smiegles

Active member
Luukvdo (link):
Retros kunnen overlast op ons netwerk veroorzaken maar habbo accounts niet

als we het over retro hebben ga ik ervanuit dat je het hebt over die vaak gedoste phpretros/ubercmsen
en niet over die legaale v1 dingentjes
confused.gif
 

Luukvdo

New member
Alle retros zijn illegaal. Graag hier niet op in gaan want daar gaat dit topic niet over
 

Remonb

New member
ik ben het wel met mybot eens, waarom mogen habbo accounts wel? dat zouden jullie eigenlijk ook moeten verbieden...
 

Lennard

Active member
Net wat Luuk zegt: van retros hebben we echt last.
Er zijn onwijs veel websites, en je kunt van ons niet verwachten dat we van elke website weten of je daar accounts van mag doorverkopen of niet.
 

Semmiiee

New member
Remonb (link):
ik ben het wel met mybot eens, waarom mogen habbo accounts wel? dat zouden jullie eigenlijk ook moeten verbieden...


Kijk, een retro staat op een host. Als die host is gekocht bij One2xs.com is Lennard & Ruben verantwoordelijk voor die host.

Als er iets mis gaat moeten hun ook helpen, en Habbo Retros zijn verboden, dus als Sulake er achter komt dat op een host van One2xs.com een Retro staat kan One2xs in crises raken,

Ik denk ook (weet niet zeker) dat ze dan een boete krijgen ervan!
Habbo accounts heeft niks met One2xs te maken. Niks met hosts of domeinen tenminste.

Normaal mag het niet, maar het is dan nog steeds op je eigen risico als je handelt in habbo spullen.
Als dit niet zou mogen mocht je ook geen runescape geld/accounts/.. verkopen, enzovoort.

(Zo kan one2xs ook nog eens leden verliezen.)
Dus ja in het kort,

Habbo retros => Is One2xs verantwoordelijk voor.
Habbo accounts => Is One2xs niet verantwoordelijk voor.
 

Marvinn

Active member
Geen discussie mogelijk.

Het blijft toch bij:
Quote:
Retros kunnen overlast op ons netwerk veroorzaken. Maar habbo accounts niet.
 
G

Guest

Guest
Punten zijn geld waard, maar volgens Habbo mag je geen Habbo Accounts/Spullen verkopen voor geld. Dus vind dat One2xs zelf een grote fout hierin maakt.
Maar Habbo maakt hier geen duidelijk besluit over. Dus; Het mag gewoon.

Retro Hotels kunnen overlast veroorzaken voor andere mensen.
Dus vandaar
xd.png
 

Rogier

New member
Basaapjes, punten is geen officiele valuta, en daarom dus ook geen geld waard
smile.gif
officieel.
 

Wiitse

New member
Rogier (link):
Basaapjes, punten is geen officiele valuta, en daarom dus ook geen geld waard
smile.gif
officieel.

Inderdaad.


Kyron (link):
Jawel, want hier is er een waarde aan gegeven die uitdrukbaar is in geld.

Dat slaat nergens op. One2xs punten zijn net stenen. Je kunt ze verkopen voor geld maar het is geen geld.
 

Hdradio

New member
De punten hier zijn geen fuck waard, net zoals credits @ habbo hotel = ook niks waard. Het is maar net wat iemand ervoor geven wil
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
wat hebben de waarde van punten te maken met het onderwerp van dit topic?
En volgens mij is het nu wel duidelijk wat het verschil is dus kan hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan