Ruilbank request

Christopher

New member
Hey,

Sinds verbannen leden ook weer aan hun producten kunnen komen, en dat ik soms een leuk domeintje zie dat verbannen leden hebben vroeg ik me af of je ook een domein kon requesten. Zelfs actieve leden meden een domein zouden een request kunnen ontvangen, dit is handig omdat als je een veiling gewonnen hebt niet altijd de TS alle stappen moet doen. Het is een handig plusje.

Gegroet
Christopher
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Daar dacht ik gister ook al aan
yummie.gif

Ik vind het een handig idee
wink.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dan krijg je weer mensen die allerlei mensen gaan spammen met requests.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Rik (link):
Dan krijg je weer mensen die allerlei mensen gaan spammen met requests.


En daarvoor heb je dus moderators
wink.gif
 

Antonn

New member
Misschien ook dat je het bij je eigen producten uit kan zetten, dat niemand er naar kan requesten. Of minimum bod.

Ik bedoel maar:
Ik heb domeinen die ik niet wil verkopen, maar als iemand met 25 punten langskomt ben ik toch wel verkocht.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Antonn (link):
Misschien ook dat je het bij je eigen producten uit kan zetten, dat niemand er naar kan requesten. Of minimum bod.

Ik bedoel maar:
Ik heb domeinen die ik niet wil verkopen, maar als iemand met 25 punten langskomt ben ik toch wel verkocht.


Hoe weten ze dan dat jij die domeinnamen hebt ?
 

Robindh

Active member
Jellesch (link):

Antonn (link):
Misschien ook dat je het bij je eigen producten uit kan zetten, dat niemand er naar kan requesten. Of minimum bod.

Ik bedoel maar:
Ik heb domeinen die ik niet wil verkopen, maar als iemand met 25 punten langskomt ben ik toch wel verkocht.


Hoe weten ze dan dat jij die domeinnamen hebt ?



Sidn
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jellesch (link):

Rik (link):
Dan krijg je weer mensen die allerlei mensen gaan spammen met requests.


En daarvoor heb je dus moderators
wink.gif




O ja, geef ons nog maar meer taken erbij hoor... We doen dit echt niet in onze vrije tijd ofzo hoor...


Antonn (link):
Misschien ook dat je het bij je eigen producten uit kan zetten, dat niemand er naar kan requesten. Of minimum bod.

Ik bedoel maar:
Ik heb domeinen die ik niet wil verkopen, maar als iemand met 25 punten langskomt ben ik toch wel verkocht.


Ja, zo kun je voor elke functie wel een aan / uit knopje gaan maken... En ik hoef nou ook niet te hebben dat iedereen mijn domeinen kan zien.
 

Sfpmarc

New member
Ik vind persoonlijk dat verbannen leden daar geen recht op hebben, als je verbannen bent kan je gewoon punten kopen en de producten gaan kopen met de punten die One2xs je aanbied.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Verbannen leden kunnen toch niet bij hun punten en je kan geen contact opnemen?

Dit lijkt me dus niet erg handig
 

Antonn

New member
Tendmex (link):
Verbannen leden kunnen toch niet bij hun punten en je kan geen contact opnemen?

Dit lijkt me dus niet erg handig


Hmpfff...
Sinds kort dus wel.
 

Hafcjulian

New member
Dat lijdt tot extreme spam, het mag niet van Lennard maar alle Jellesch haters gingen hem dan waarschijnlijk spammen...
Wel een leuke functie maar met het soort mensen lijdt dit tot alleen nog maar meer werk voor de crew.
Tegen dus,
 
Bovenaan