Saldo overzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miel

New member
Wel zo "pro" als je het dan ook bij adverteerders saldo doet.
biggrin.gif
 

Kjeld

New member
Wat is het verschil?
emo.gif

Het net niet echt goed gekeken, maar volgens mij zie ik geen verschil?
emo.gif
 

Ruben

New member
Je hoeft zegmaar niet 2x te klikken, als je links op je puntenaantal klikt dan doe hij dat gelijk

Ik zie wel dat ik het bij het forum ook nog moet aanpassen
 

Marjolein

Miss Marjolein
als ik op me punten klik dan komt het overzicht gelijk ja, maar als ik op "saldo overzicht" klik niet. Is het niet handiger als je dan ook gelijk naar het overzicht gaat?
 

Ruben

New member
Marjolein:
als ik op me punten klik dan komt het overzicht gelijk ja, maar als ik op "saldo overzicht" klik niet. Is het niet handiger als je dan ook gelijk naar het overzicht gaat?

Waar staat die dan?


@Lennard, ik zal ff kijken, maar denk het niet, opera sucks
 

Arjan

Member
Ruben:

Marjolein:
als ik op me punten klik dan komt het overzicht gelijk ja, maar als ik op "saldo overzicht" klik niet. Is het niet handiger als je dan ook gelijk naar het overzicht gaat?

Waar staat die dan?


Links in het menu
 

Ruben

New member
Arjan:

Ruben:

Marjolein:
als ik op me punten klik dan komt het overzicht gelijk ja, maar als ik op "saldo overzicht" klik niet. Is het niet handiger als je dan ook gelijk naar het overzicht gaat?

Waar staat die dan?


Links in het menu


Oh
emo.gif


Wist helemaal niet dat die link bestond, heeft Lennard er denk ik stiekem bij gemoffeld. Ik zal em ook wel ff fixen
 

Marjolein

Miss Marjolein
Ruben:
Oh
emo.gif


Wist helemaal niet dat die link bestond, heeft Lennard er denk ik stiekem bij gemoffeld. Ik zal em ook wel ff fixen
Haha LOL, ik dacht al, zit hij me nou in de maling te nemen of niet
emo.gif
 

Lennard

Active member
Ruben:
Wist helemaal niet dat die link bestond, heeft Lennard er denk ik stiekem bij gemoffeld. Ik zal em ook wel ff fixen
Staat er al sinds 2 dagen na de launch, maargoed.
clown.gif



Ruben:
@Lennard, ik zal ff kijken, maar denk het niet, opera sucks
Dr zijn zat sites waar het wel gewoon werkt, dus Ruben sucks ipv Opera sucks.
cry.gif
 

Ruben

New member
Waarom hebd jij het dan niet gefixed in die maanden van klagen van je over dat ie niet transparant was
emo.gif
 

Arjan

Member
Misschien trouwens even een idee om voor de mensen die javascript uit hebben het ook even werkend te maken?
emo.gif
 

Ruben

New member
Lennard:
Ja jij schreeuwt altijd dat je JS pro bent enzo.
cry.gif


Het is CSS
emo.gif



@Arjan: mensen zonder Javascript zijn niet pro genoeg..

En over die 2 minuut 14, ga es nieuw internet kopen ofzo, want die parsetijd slaat echt helemaal nergens op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan