Scamreport vraagje...

Destyz

New member
Ik heb iemand gereport ivm scammen..

Toen ik hem gereport had was hij niet verbannen..

Nu kijk ik net zie ik dat hij verbannen is..



Nu vraag ik me af hoe het zit met mijn 85punten..
En hoe dit afgehandeld word..


Alvast bedankt!
 
G

Guest

Guest
Ik ben ook punten kwijt bij hem xD Maar voor zover ik weet is dit volledig op eigen risico.
Zo niet, dan ben ik ook wel benieuwd
biggrin.gif


Edit:

Artikel 9: Handelen

Het gebruiken van de handelen-pagina is geheel op eigen risico. Eventuele schade wordt niet door ons vergoed. Handelen doe je op je eigen verantwoordelijkheid.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
One2xs gaat dit tuurlijk niet teruggeven dat account is perm banned dus one2xs pakt 85 punten af goed voor 150 euro.. dus heeft one2xs weer 150 euro verdiend
smile.gif
 

Luukvdo

New member
Lennard behandeld de scam-reports eens in de zoveel tijd. Als die van jou terecht is zal hij de benodigde actie ondernemen
 
G

Guest

Guest
Jellesch (link):
One2xs gaat dit tuurlijk niet teruggeven dat account is perm banned dus one2xs pakt 85 punten af goed voor 150 euro.. dus heeft one2xs weer 150 euro verdiend
smile.gif



42,50 forumwaarde
emo.gif
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Livonias (link):

Jellesch (link):
One2xs gaat dit tuurlijk niet teruggeven dat account is perm banned dus one2xs pakt 85 punten af goed voor 150 euro.. dus heeft one2xs weer 150 euro verdiend
smile.gif



42,50 forumwaarde
emo.gif




ik neem de waarde wat lennard ermee verdient aangezien ik weet hoeveel hij uitbetaald krijgt, hij gebruikt mollie xD
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Alsof wij zon boeman zijn en alleen maar zoveel mogelijk winst uit jullie willen trekken.
Als een scammelding terrecht is, en de gebruiker heeft nog punten dan proberen we zoveel mogelijk aan jullie te vergoeden. Maar we kunnen natuurlijk niet zomaar extra punten geven.
Zoals al eerder is gezegd blijft handelen op eigen risico.
 

Jeffreyy

Jeffrey
Als het juist is, en de scammende persoon heeft de punten nog, krijg je ze hoogstwaarschijnlijk gewoon terug.
 

Destyz

New member
Rik (link):
Als een scammelding terrecht is, en de gebruiker heeft nog punten dan proberen we zoveel mogelijk aan jullie te vergoeden. Maar we kunnen natuurlijk niet zomaar extra punten geven.
Zoals al eerder is gezegd blijft handelen op eigen risico.


Stel nou dat hij het naar een 2e account heeft gestuurd.. Zien je julllie dat?
Lijkt mij wel dom als jullie dat niet zien.

Want het kan ook gewoon zijn dat ie een andere account heeft en dat daar nu alle punten op staan...
 

Yorrick

Active member
Dat kunnen ze volgens mij gewoon zien.
En als hun dat niet kunnen kan Lennard dat vast wel via de database nalopen.
Denk je trouwens echt dat one2xs probeert om je punten af te pakken? Tuurlijk niet, ze proberen je zelfs te helpen met je scam report.
Maar ze weten niet altijd wat er aan de hand is en dat moet er ook uitgevogeld worden, dat kost tijd.
Dus wees geduldig en je zal echt wel geholpen worden hoor
wink.gif
 

Destyz

New member
Fanorg (link):
Dat kunnen ze volgens mij gewoon zien.
En als hun dat niet kunnen kan Lennard dat vast wel via de database nalopen.
Denk je trouwens echt dat one2xs probeert om je punten af te pakken? Tuurlijk niet, ze proberen je zelfs te helpen met je scam report.
Maar ze weten niet altijd wat er aan de hand is en dat moet er ook uitgevogeld worden, dat kost tijd.
Dus wees geduldig en je zal echt wel geholpen worden hoor
wink.gif



Ik heb niet gezegd dat one2xs alleen op mijn geld uit is.

Maar goed ik zal wachten op Lennard
smile.gif



Bedankt voor het reageren allemaal.
 

Lennard

Active member
Als die gebruiker zijn punten nog heeft dan worden die verdeeld onder de leden die zijn opgelicht als het duidelijk is dat die persoon ook écht heeft opgelicht.
Maar meestal worden die punten direct ingeruild voor PayPal ofzo, en ik kan dan natuurlijk niet extra punten in het systeem toevoegen om iedereen te compenseren.

@Jellesch: je weet helemaal niet wat Mollie mij uitbetaalt, ik heb eigen prijzen nml.
clown.gif
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Als die gebruiker zijn punten nog heeft dan worden die verdeeld onder de leden die zijn opgelicht als het duidelijk is dat die persoon ook écht heeft opgelicht.
Maar meestal worden die punten direct ingeruild voor PayPal ofzo, en ik kan dan natuurlijk niet extra punten in het systeem toevoegen om iedereen te compenseren.

@Jellesch: je weet helemaal niet wat Mollie mij uitbetaalt, ik heb eigen prijzen nml.
clown.gif



Ik zie toch de ideal uitbetalingen van mollie?
 

Ewan

New member
Jellesch (link):

Lennard (link):
Als die gebruiker zijn punten nog heeft dan worden die verdeeld onder de leden die zijn opgelicht als het duidelijk is dat die persoon ook écht heeft opgelicht.
Maar meestal worden die punten direct ingeruild voor PayPal ofzo, en ik kan dan natuurlijk niet extra punten in het systeem toevoegen om iedereen te compenseren.

@Jellesch: je weet helemaal niet wat Mollie mij uitbetaalt, ik heb eigen prijzen nml.
clown.gif



Ik zie toch de ideal uitbetalingen van mollie?



Punten != iDeal
 

Destyz

New member
Lennard (link):
Als die gebruiker zijn punten nog heeft dan worden die verdeeld onder de leden die zijn opgelicht als het duidelijk is dat die persoon ook écht heeft opgelicht.
Maar meestal worden die punten direct ingeruild voor PayPal ofzo, en ik kan dan natuurlijk niet extra punten in het systeem toevoegen om iedereen te compenseren.


En als hij ze heeft overgestuurd naar zijn 2e account?

Dat is het eerste waar ik aan dacht ..

Hij is een dag of twee nadat hij mij heeft gescamt gebanned.. En nu ik zo kijk verkoop niemand paypal dus dat zou niet kunnen.
 
G

Guest

Guest
Jamall (link):
Heeft die allemaal vergokt, met hoger of lager
emo.gif



Sinds wanneer heeft One2xs hoger / lager?
emo.gif

zover ik weet alleen Blackjack, Bubble en loterij
emo.gif
!


toevoeging op 6 september 2012, 14:43:31:
En het was trouwens onnodig dit topic omhoog te halen aangezien jou reactie niets bijdraagt aan het topic!
 

Jamall

New member
Mijn excuses, ik had het arabische woord van blackjack in mijn hoofd. En zette het daarna neer op de nederlandse directe vertaling.
 
Bovenaan