Schermpje bij eerste login

Arjann

New member
He,

Als er nou nieuwe mensen komen, weten ze het meestal niet waar ze het moeten zoeken.
Is het misschien een idee dat mensen bij hun eerste login een popup opent met bijvoorbeeld de one2xs gids o.i.d. zodat mensen eerder naar de uitleg/regels kijken dan normaal.
 

Hafcjulian

New member
Top idee, maar ik lees dat eingelijks nooit...
Weet niet hoe anderen dat doen maar ik druk gewoon altijd op oke en ga door enzo...
 

Arjann

New member
Ja, maar ze zijn er dan toch op geattendeerd , ik denk dat ze het dan wel eerder kijken dan dat je ze niet waarschuwt, of je moet het verplichten om er op te drukken. Kan ook.
 

Robindh

Active member
Nee, doe maar niet. Mensen gaan er toch geen gebruik van maken. En als ze vragen hebben kunnen ze deze gewoon stellen.
 

Antonn

New member
Ennnnnnnn ik heb per ongeluk ja gestemd met mn iPod
sadley.gif
 

Tyler

New member
Laat ze wat verdienen,
niks trekt meer aan als gratis centjes/puntjes.

" Na het bekijken van de onderstaande links krijg je 0.5 punten! ... etc "
Rest van verhaal kan je zelf wel afmaken
yummie.gif
 

Jordyt

New member
Tyler (link):
Laat ze wat verdienen,
niks trekt meer aan als gratis centjes/puntjes.

" Na het bekijken van de onderstaande links krijg je 0.5 punten! ... etc "
Rest van verhaal kan je zelf wel afmaken
yummie.gif



100 proxy accounts, Lennard arm, einde van One2xs.
 

Lennard

Active member
August (link):
Nee, dat soort schermpjes zijn onnodig en veel gehaat. NIEMAND gaat die onzin lezen.
Dit ja, de regels worden al niet eens gelezen, laat staan hele PMs met uitleg.

Kleine stukjes uitleg die specifieke vragen beantwoorden (Hoe kom ik aan punten? Hoe krijg ik bestanden op mijn host? etc.) kan dan wel weer handig zijn.
 

Arjann

New member
Lennard (link):

August (link):
Nee, dat soort schermpjes zijn onnodig en veel gehaat. NIEMAND gaat die onzin lezen.
Dit ja, de regels worden al niet eens gelezen, laat staan hele PMs met uitleg.

Kleine stukjes uitleg die specifieke vragen beantwoorden (Hoe kom ik aan punten? Hoe krijg ik bestanden op mijn host? etc.) kan dan wel weer handig zijn.



Nee dit bedoel ik niet.

Gewoon bijvoorbeeld een melding op je voorgrond op hetzelfde scherm oid met welkom op one2xs.
Hier kan je regels bekijken etc. etc. En anders kunnen ze het wegdrukken ofzo
 

Lennard

Active member
Ja maar dat leest juist bijna niemand, en om nou een hele welkomst-PM in elkaar te zetten die toch door niemand gelezen wordt...
 
Bovenaan