Scripting skills

Willem

Active member
ik vind het opzich geen slecht idee, als je iemand zoekt met kennis op een bepaald gebied van scripten/designen kun je daar eventueel contact mee opnemen. mag op de To-Do-list van mij.
alleen het probleem is dat mensen er misbruik van kunnen maken maarja.
 

Lennard

Active member
Eigenlijk is de grote vraag: kan iemand die net 3 weken met PHP bezig is inschatten hoe goed hij met PHP is? Je weet niet wat er allemaal kan en dus heb je geen idee hoe goed je bent.

Ik heb samen met Ruben deze site gemaakt. Kan ik dan 100% invullen bij PHP? Toch zijn er heel wat dingen in PHP die ik nog nooit heb gezien of die ik niet snap...

Je kunt vrij slecht inschatten hoe goed je ergens in bent, dus ik denk niet dat het goed gaat werken...
 

Freestyle

New member
Lennard (link):
Eigenlijk is de grote vraag: kan iemand die net 3 weken met PHP bezig is inschatten hoe goed hij met PHP is? Je weet niet wat er allemaal kan en dus heb je geen idee hoe goed je bent.

Ik heb samen met Ruben deze site gemaakt. Kan ik dan 100% invullen bij PHP? Toch zijn er heel wat dingen in PHP die ik nog nooit heb gezien of die ik niet snap...

Je kunt vrij slecht inschatten hoe goed je ergens in bent, dus ik denk niet dat het goed gaat werken...

Ja maar als je 5/5 invult moet je meer denken. dat je die taal goed beheerst. En snel een manier vind hoe je iets aanpakt.
 
Bovenaan