Sms optie

Timvz

New member
Beste one2xs,ers,

Ik kreeg net een idee voor een sms optie.
Ik bedoel hiermee dat mensen met hun one2xs tegoed kunnen smsen.
Sommigen site,s zoals volgensmij mollie ondersteunen zo systeem dus ik dacht mischien leuk idee.

Goed idee of Slecht idee?
 

Sjoerd

Active member
Het is geen sms site?
emo.gif

Het is gewoon een site om te sparen voor hosting
 

Tim

New member
Sjoerd:
Het is geen sms site?
emo.gif

Het is gewoon een site om te sparen voor hosting

Mee eens, dan kunnen ze net zo goed voor 30 punten flessen champagne gaan verkopen.


Quote:
Wat is one2xs precies?

One2xs is de site die je nu voor je hebt staan. Hier kun je sparen voor een domeinnaam en host. Helemaal zonder reclame en helemaal gratis!
 

Timvz

New member
Tim:

Sjoerd:
Het is geen sms site?
emo.gif

Het is gewoon een site om te sparen voor hosting

Mee eens, dan kunnen ze net zo goed voor 30 punten flessen champagne gaan verkopen.

Nu Je het zecht
biggrin.gif


 

Publitime

New member
Weet je wat ook een goed idee is, we maken van one2xs een online winkel waar je allemaal spullen kan kopen voor punten.. Toch niet!

Het doel van one2xs is sparen voor hosting en domeinen.
En dat zullen Lennard en Ruben ook bevestigen als ze dit zien
wink.gif


Een tip voor iedereen: DENK NA OVER JE SUGGESTIE EN PLAATS HET DAN!
 

Zamir

New member
Online winkel whaha , zoek gewoon één op Google?
Je hebt gelijk Publitime destijds komen ervaker nutteloze suggesties.

Ik vind ook dat er GEEN SMS optie moet komen , One2xs is een site waar je kan sparen voor punten met deze punten kan je Hosting of een Domein kopen.
Ennuhh als dit gebeurt (denk van niet) dan zal One2xs Helemaal veranderen dan kunnen ze zo goed met Hosting & Domeinen verkopen stoppen?
Maar met Hosting & Domeinen maakt One2xs denk ik meer winst mee.

-Zamir

TIP VAN MIJ : HEB JE EEN SUGGESTIE VERGEET NIET TE CHECKEN OF ONE2XS HIERBIJ WINST MAAKT EN GEEN VERLIES!
 

Tim

New member
Met een sms site kun je net zo goed winst maken, maar het past gewoon niet binnen het one2xs concept.
 

Corbin

New member
IDD, slecht idee. Want zoals al heeeeel vaak is gezegd, one2xs is een site voor gtais hosting en domein, en nog steeds geen spelen site of sms tie of wat dan ook!!
 

Daoloth

New member
Ik vind het geen goed idee, als je zo graag wil smsen dan pak je je mobiel en ga lekker smsen of ga naar zoon "sms site", want one2xs.com is een site voor gratis hosting en domeinen
 

Alexx

New member
One2xs is geen smsjes sturen site

One2xs is een Gratis hosting & Domein
Dat weet je denk ik ook wel?


Quote:
Mee eens, dan kunnen ze net zo goed voor 30 punten flessen champagne gaan verkopen.


lol Tim
 
Bovenaan