Sneeuwvlokken?

Milan

New member
Heya,

Is het niet leuk om sneeuwvlokken over one2xs te laten lopen?

Stem in de poll:
 

Azdin

New member
Hoe bedoel je? Over het gehele forum? Heb je miss een voorbeeld ofzo?

e: idd lijkt me niet echt verstandig en hinderlijk..
 

Lennard

Active member
Lijkt me onwijs irritant eerlijk gezegd.
emo.gif


Een besneeuwd logo kan dan weer wel leuk zijn, maar de hele website is wat over the top denk.
 

Milan

New member
@Azzdin, gewoon over de hele pagina.. One2xs is niet echt in de kerstsfeer (Lennard heeft zelfs nog een sinterklaas in zijn onderschrift)
 

Rickss

Active member
het is alleen leuk als je dat kunt aan klikken ofzo denk ik, als iemand dat wil kan die p een knopje drukken en dan gebeurt het.. maar niet zomaar bij iedereen, ik kan er niet tegen want dan krijg ik koppijn xD
 

Jesse

New member
Dat is nogal irritant
bloos.gif
En laat Lennard eerst maar wat belangrijkere klusjes doen, dit boeit niet zo
yummie.gif
 

Freestyle

New member
over het logo is wel leuk ja
yummie.gif

en misschien kan lennard wat leuke rode effecten op de website brengen
wink.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
witte sneeuwvlokjes zie je niet over een witte pagina en is zeer irritant.
Een beetje sneeuw over het logo is wel nice ja
smile.gif
 

Lennard

Active member
Als iemand een mooi winterlogo wil maken dan is hij van harte welkom hoor, als hij echt leuk is dan krijg je er wel wat voor, maar zelf hebben we andere prioriteiten dan logos maken (ik kan het niet eens
emo.gif
).
 

Jesse

New member
Lennard (link):
Als iemand een mooi winterlogo wil maken dan is hij van harte welkom hoor, als hij echt leuk is dan krijg je er wel wat voor, maar zelf hebben we andere prioriteiten dan logos maken (ik kan het niet eens
emo.gif
).

Maar dan moet het übervette kerstlogo weg
cry.gif
Gewoon het logo dat er nu is animeren met sneeuwvlokjes
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Jesse (link):

Lennard (link):
Als iemand een mooi winterlogo wil maken dan is hij van harte welkom hoor, als hij echt leuk is dan krijg je er wel wat voor, maar zelf hebben we andere prioriteiten dan logos maken (ik kan het niet eens
emo.gif
).

Maar dan moet het übervette kerstlogo weg
cry.gif
Gewoon het logo dat er nu is animeren met sneeuwvlokjes
biggrin.gif


animeren? dat is helemaal geen gezicht. Ik leg wel wat sneeuw op de letters van het huidige logo, oke?
 

Yaser

New member
Over de hele site is niet mooi, over alleen de header wel
smile.gif

Maar dan moet het niet recht omlaag gaan, maar dwarrelen over de header.
 

Semmiiee

New member
miss instellen dat je het aan en uit kan zetten, dacht ik

maar dat duurt weer best lang (denk ik) en ik denk ook wel dat de beheerders betere dingen te doen hebben (niet dat het slecht is hoor!)
 

Vpsje

New member
1. Je ziet het niet. Alleen op het oranje gedeelte zie je beetje dan maar dat is echt heel irritant.
One2xs kan wel is een achtergrond nemen en dan sneewvlokken op de achtergrond laten gaan en dus niet bij het one2xs gedeelte zegmaar.
 

Christum

Member
ik zie het nut er ook nie van, het is behoorlijk hinderlijk voor de bezoekers ik zelf heb hem wel op de website maar dan alleen bij de header een aan de zijkanten zodat de rest van de stie er geen hinder in heeft.

Maar hier hebben witte vlokjes zowiezo nie veel nut
yummie.gif
 
Bovenaan