Snelhandel op profiel

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Heya,

Ik ben iemand die veel handelt en het is dan irritant als ik telkens de naam moet kopiëren en het bedrag moet kopiëren uit een berichtje.
Nu had ik hetvolgende bedacht:

Op het profiel van iemand komt een snelhandel-vak. In dit vak hoef je enkel het aantal punten en de omschrijving in te vullen (en uiteraard het vinkje). De naam wordt gewoon opgehaald vanuit welk profiel je aan het bekijken bent.

~ Rik
 

Janm

Active member
Handig idee!
+1 voor ja
wink.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Kirii (link):
Hoeft niet voor mij! Een naam intypen duurt niet zo lang hoor als je kan typen.


Klopt, maar als ik nu met jou wil handelen (omdat ik in een topic de BIN heb geboden) moet ik eerst jouw naam en de prijs onthouden. Dan moet ik naar Home. Op de home moet ik naar de "handel" pagina zoeken en daar moet ik vervolgens jouw naam en prijs weer invoeren.

Terwijl ik net zo makkelijk op jouw naam kan klikken en daar de prijs in kan voeren. (Mijn suggestie dus)
 

Dylano

New member
Zou het ook mogelijk zijn dat je in de forum op een knop kunt klikken om met hem te handelen?
yummie.gif


( Dus ik klik op een knop, en dan gaat ie automatisch naar de ruilbank, en dan staat daar de naam. En je hoeft dan alleen maar de aantal punten en kiezen wat je aanbied ; Host, VPS, Domeinnaam )
 

Sjoerd

Active member
Dylano (link):
Zou het ook mogelijk zijn dat je in de forum op een knop kunt klikken om met hem te handelen?
yummie.gif


( Dus ik klik op een knop, en dan gaat ie automatisch naar de ruilbank, en dan staat daar de naam. En je hoeft dan alleen maar de aantal punten en kiezen wat je aanbied ; Host, VPS, Domeinnaam )
Dan lijkt het me beter om op het profiel te zetten. In offtopic etc heb je zoiets helemaal niet nodig?
 

Dylano

New member
Dat klopt maar dat kan toch alleen in Handelen worden gezet.

Maar ik moet wel zeggen, het is een super goed idee.
 

Lennard

Active member
Of als je op de gebruikersnaam van een user in het forum klikt dan krijg je een menu met een aantal items:
- bekijk profiel
- stuur punten
- stuur privébericht
- stuur product
 

Dylano

New member
Lennard (link):
Of als je op de gebruikersnaam van een user in het forum klikt dan krijg je een menu met een aantal items:
- bekijk profiel
- stuur punten
- stuur privébericht
- stuur product


Geen slecht idee.
Jullie graven wel diep met ideeën
bloos.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard (link):
Of als je op de gebruikersnaam van een user in het forum klikt dan krijg je een menu met een aantal items:
- bekijk profiel
- stuur punten
- stuur privébericht
- stuur product


Das ook nice. Misschien nog wel beter. Dat maakt het voor ons ook wat minder druk daar rechts bij de post.
smile.gif
 

Joeri

Active member
Of dat je onder in een bericht gewoon punten mee kan sturen. dat daar een vinkje staat : Verstuur punten. als je dat aanklikt kan je zelf invullen hoeveel.
 

Willem

Active member
naast de functies van Quote, multiquote, stuur pb, etc. een knop om punten te sturen lijkt me wel het beste idee ja
biggrin.gif
ik stem voor. alhoewel ik vind het niet zon mega moeite, die 15 seconden extra
yummie.gif
 

Yorrick

Active member
Ik vind het een goed idee, zelfs iets veiliger dat je niet per ongeluk de verkeerde naam intikt
 

Dweazel

New member
Best een goed idee
biggrin.gif
Maar is het niet zo dat als je dat van Lennard zou nemen, dat het dan erg vol wordt?
 

Lennard

Active member
Volgens mij valt dat wel mee; je ziet het pas als je op iemand zn username klikt.
Al ben je dan wel weer de snelkoppeling naar iemand zn profiel kwijt. Als ik nu snel jouw profiel wil bekijken dan klik ik op Dweazel, maar als we dat menutje inbouwen dan moet je daarna eerst nog op Toon profiel o.i.d. klikken.
Al zal dat wel een kwestie van wennen zijn.
yummie.gif
 
Bovenaan