Soort van mention

Krm

Active member
Als mensen je quote reageren is het misschien handig dat er een soort melding komt zoals
scaled.php


Lijkt me niet zo heel moeilijk om te maken en is zeker wel handig.
 

Lennard

Active member
Suggestieboy
emo.gif


Maar zoiets heb ik idd nog op de planning, dat je alertje krijgt als je gequote bent oid
 

Krm

Active member
Ik ben suggestieboy aka kerem aka holleeder dus dan moet dat wel. maar weer ontopic mensen kunnen lekker stemmen in de poll
 
G

Guest

Guest
Ben je lekker in het off-topic aan het praten.. Hup weer 20 notificaties per minuut erbij ;)
 

Krm

Active member
er komen geen popupjes dan tog maar bij die reactie een uitroepteken ofsow. of maby een mogelijkheid om sommige forumdelen uit te schakeln
 

Lennard

Active member
Xjessex (link):
Ben je lekker in het off-topic aan het praten.. Hup weer 20 notificaties per minuut erbij ;)
dan zet je het uit
coool.gif
 

Antonn

New member
Kerem (link):
er komen geen popupjes dan tog maar bij die reactie een uitroepteken ofsow. of maby een mogelijkheid om sommige forumdelen uit te schakeln


Inderdaad. En pagina waar al de gequote reacties van je staan, en daarbij de ongelezen ook. Iets als watchlist ongeveer.

En bij een topic, net als je die al gezien hebt dat icoontje grijs word. Dat icoontje krijgt dan
topic-quote.gif
<< dit icoontje er ook bij
coool.gif
 
G

Guest

Guest
Antonn (link):

Kerem (link):
er komen geen popupjes dan tog maar bij die reactie een uitroepteken ofsow. of maby een mogelijkheid om sommige forumdelen uit te schakeln


Inderdaad. En pagina waar al de gequote reacties van je staan, en daarbij de ongelezen ook. Iets als watchlist ongeveer.

En bij een topic, net als je die al gezien hebt dat icoontje grijs word. Dat icoontje krijgt dan Afbeelding << dit icoontje er ook bij
coool.gif




Dan wordt het zo druk..
 
Bovenaan