Sorteren

Merlin

New member
Is het niet mooi en handig om alle tabellen in one2xs zelf te kunnen sorteren?

Dus bijvoorbeeld de pagina referrals, dat je kan sorteren op datum, of op hoeveel punten de aangemaakte leden hebben.

Of dat je je saldo overzicht kunt sorteren op hoe vaak je al punten met kliks hebt verdiend etc.

Dus gewoon sorteerbaar op de categorieën die erboven staan (als je op een categorie klikt dus...)
 

Lennard

Active member
Goed idee.

Zal vanavond / morgen eens kijken of ik er een handige class voor kan maken, voor elke tabel apart programmeren is ook weer zon werk.
 

Marjolein

Miss Marjolein
ik zie het nut er niet van in, ik hou het toch op volgorde van de datum zeg maar.
Maar voor anderen is het idd miss handig
emo.gif
 

Lennard

Active member
t Is een heel gedoe om te maken, dus komt later.

Ik ben eerst een waarschuwingssysteem aan het maken, ik hoop dat je snapt dat dat atm ietsie harder nodig is.
 

Kjeld

New member
Lennard:
t Is een heel gedoe om te maken, dus komt later.

Ik ben eerst een waarschuwingssysteem aan het maken, ik hoop dat je snapt dat dat atm ietsie harder nodig is.


Inderdaad, dikke noobrun hiero
emo.gif

Maar dat sorteren zou wel pro zijn als dat er kwam
hypocrite.gif
 

Merlin

New member
Kjeld:

Lennard:
t Is een heel gedoe om te maken, dus komt later.

Ik ben eerst een waarschuwingssysteem aan het maken, ik hoop dat je snapt dat dat atm ietsie harder nodig is.


Inderdaad, dikke noobrun hiero
emo.gif

Maar dat sorteren zou wel pro zijn als dat er kwam
hypocrite.gif




@ Lennard, Tuurlijk snap ik dat
wink.gif

@ Kjeld, Indd, en tis vooral mooi @ referral lijst, kun je bijvoorbeeld sorteren op "laatst online" en dan weet je wie dr zich iig niet alleen hebben aangemeld en verder nooit meer hebben gekeken
emo.gif
 
Bovenaan