Spam versturen

Krm

Active member
ja wan veel site die op o2x gehost worden zie je dit staan als je je aanmeld je bent succevol aangemeld j kan meteen inloggen ipv activeren oid
 

Marjolein

Miss Marjolein
Kerem:
ja wan veel site die op o2x gehost worden zie je dit staan als je je aanmeld je bent succevol aangemeld j kan meteen inloggen ipv activeren oid
wat heeft dit met spammail te maken?
 

Luukvdo

New member
Marjolein:

Kerem:
ja wan veel site die op o2x gehost worden zie je dit staan als je je aanmeld je bent succevol aangemeld j kan meteen inloggen ipv activeren oid
wat heeft dit met spammail te maken?

Als de mail geblokt word door spammails kunnen er geen activatiemails gestuurd worden
 

Liteonit

New member
Luukvdo:

Marjolein:

Kerem:
ja wan veel site die op o2x gehost worden zie je dit staan als je je aanmeld je bent succevol aangemeld j kan meteen inloggen ipv activeren oid
wat heeft dit met spammail te maken?

Als de mail geblokt word door spammails kunnen er geen activatiemails gestuurd worden



One2xs.com zelf draai op een andere server
 

Luukvdo

New member
Liteonit:

Luukvdo:

Marjolein:

Klik om eerdere quotes te tonen


Kerem:
ja wan veel site die op o2x gehost worden zie je dit staan als je je aanmeld je bent succevol aangemeld j kan meteen inloggen ipv activeren oid




wat heeft dit met spammail te maken?

Als de mail geblokt word door spammails kunnen er geen activatiemails gestuurd worden



One2xs.com zelf draai op een andere server

I know maar Kerem heeft het over sites die op de ledenserver staan
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Nice, goede zet
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Luukvdo:

Marjolein:

Kerem:
ja wan veel site die op o2x gehost worden zie je dit staan als je je aanmeld je bent succevol aangemeld j kan meteen inloggen ipv activeren oid
wat heeft dit met spammail te maken?

Als de mail geblokt word door spammails kunnen er geen activatiemails gestuurd worden

dat snap ik, maar kerem heeft het erover dat er veel sites zijn dat je meteen kan inloggen als je je aanmeld, dit heeft niks met deze maatregel te maken
smile.gif
 
T

Tunyque

Guest
Zamir:
Eindelijk, maarja we zijn toch wel nu eraf van die blacklist?

Jaah gelukkig wel
yummie.gif
 

Liteonit

New member
Zamir:
Eindelijk, maarja we zijn toch wel nu eraf van die blacklist?


We zijn wel van de blacklist af. Het mailverkeer loopt nu via een ander IP adres (al het 3de IP ondertussen).
De andere 2 IPs staan nog steeds op een paar blacklists, en die probeer ik eraf te halen.

Momenteel is het spam verkeer rustig (afkloppen).
 

Zamir

New member
Liteonit:

Zamir:
Eindelijk, maarja we zijn toch wel nu eraf van die blacklist?


We zijn wel van de blacklist af. Het mailverkeer loopt nu via een ander IP adres (al het 3de IP ondertussen).
De andere 2 IPs staan nog steeds op een paar blacklists, en die probeer ik eraf te halen.

Momenteel is het spam verkeer rustig (afkloppen).


Fijn, mwjah derde IP al.... eindelijk word er wel wat meer tegen gedaan
smile.gif

Anders zaten we bij de zoveelste IP
yummie.gif
 

Tunyque

New member
Ik heb hotmail, En de nieuwsbrief due we onlangs hebben gekregen stond bij ongewenst!!!
Dus ik denk niet dat we van de blacklist af zijn...
 

Lennard

Active member
De nieuwsbrief wordt vanaf een andere server verzonden dan waar jullie websites op staan.. of bedoel je dat niet?
 

Luukvdo

New member
Tunyque:
Ik heb hotmail, En de nieuwsbrief due we onlangs hebben gekregen stond bij ongewenst!!!
Dus ik denk niet dat we van de blacklist af zijn...
Als de nieuwsbrief niet aangekomen zou zijn staat de server nog op de blacklist, anders niet
 

Tunyque

New member
Lennard:
De nieuwsbrief wordt vanaf een andere server verzonden dan waar jullie websites op staan.. of bedoel je dat niet?


U heeft laats een nieuwsbrief gemaakt, en díe nieuwsbrief kwam bij mijn hotmail account bij ongewenst.
Ik denk niet dat dat de bedoeling is??
 

Lennard

Active member
Tunyque:

Lennard:
De nieuwsbrief wordt vanaf een andere server verzonden dan waar jullie websites op staan.. of bedoel je dat niet?


U heeft laats een nieuwsbrief gemaakt, en díe nieuwsbrief kwam bij mijn hotmail account bij ongewenst.
Ik denk niet dat dat de bedoeling is??

Klopt, zal het binnenkort nachecken, hij hoort wel gewoon in inbox te komen idd.

Maar zoals Luuk zegt, als we op de blacklist stonden was hij helemaal niet aangekomen.
 
Bovenaan