Spoiler in Spoiler bugged

G

Guest

Guest
Post link werkt ook niet.
Ik kom gewoon op eerste pagina bovenaan
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Xjessex (link):
Post link werkt ook niet.
Ik kom gewoon op eerste pagina bovenaan
emo.gif



Komt omdat wij moderators een andere telling hebben. Lennard en Ruben komen wel op de goede pagina uit, en daar gaat het om.
 

Willem

Active member
in firefox doet hij het heel erg vaag, soms 1 spoiler open, soms 2, dubbelklik is 3. ofzoiets.
 

Sjoerd

Active member
Jurrie (link):
In Chrome werkt hij bij mij niets eens, in Opera wel.
biggrin.gif

Hier werkt hij in Chrome wel gewoon.

edit: het komt dus doordat je als je op de hele blockquote klikt, hij uitklapt, en daarna weer inklapt. Dus als je op de 2e klikt, klikt nr 2 uit en nr 1 in.
dan klik je op nr 1, en zijn ze allebei open. Dan klik je op nr 3, en dan gaan 1&2 dicht, etc..
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Daarom moeten ze "spoiler" ook gewoon als link doen die dan naar de goede spoiler kan verwijzen
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Sjoerd (link):

Jurrie (link):
In Chrome werkt hij bij mij niets eens, in Opera wel.
biggrin.gif

Hier werkt hij in Chrome wel gewoon.

edit: het komt dus doordat je als je op de hele blockquote klikt, hij uitklapt, en daarna weer inklapt. Dus als je op de 2e klikt, klikt nr 2 uit en nr 1 in.
dan klik je op nr 1, en zijn ze allebei open. Dan klik je op nr 3, en dan gaan 1&2 dicht, etc..

i knowww, maar hij is niet echt mooi ook
biggrin.gif
 

BasDev

Active member
Lennard ik zag in de broncode dat je een hash hebt gebruikt voor de ids van de spoiler,
Ik zag ook dat dat bij spoiler in spoiler het zelfde is..

Tis een idee maar misschien dit?:
$spoilerID = 0;
En dan bij elke spoiler $spoilerID++; doen?
 

Lennard

Active member
lalala
eiwfo

die 1e heeft "spoil-b63e66fba19b572b7c7cdf326199a2dd" en die 2e heeft "spoil-35118bc00f701aa643992799abd89dae", dus die zijn allebei anders toch?



Klik om de spoiler te openen

Klik om de spoiler te openen

in elkaar
biggrin.gif





Ze zijn trouwens random, dus de kans bestaat idd dat hij ooit een id heeft die een andere spoiler ook al heeft.
emo.gif
 

BasDev

Active member
Oh ik snap het denk ik al
biggrin.gif

Lennard, je moet nog een div om de tekst "spoiler" maken en daar de onclick op zetten, omdat het nu om de hele blockquote staat, gaat hij ook op de elementen erin..?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ze hebben wel apparte ids, maar je hebt alsnog het probleem zoals al opgemerkt wordt dat je het hele blockquote aanklikt. Dus als je 1 open hebt staan, en dan op 2 klikt, dan springt 2 open en 1 weer dicht. Als je dan weer op 1 klikt dan springt 1 open en 2 was dan nog open. Snappie?
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Superb (link):
Oh ik snap het denk ik al
biggrin.gif

Lennard, je moet nog een div om de tekst "spoiler" maken en daar de onclick op zetten, omdat het nu om de hele blockquote staat, gaat hij ook op de elementen erin..?
jahaaa dat weet ik
hypocrite.gif
morgen ofzo pas ik het aan
smile.gif
 
Bovenaan