Starttopic op andere paginas

Videotube

New member
Heey,

Ik heb het vaak dat ik op bijv. 2de pagina van een topic zit, en dan wil ik het eerste bericht zien. Dan moet je weer terug, nu is het handig om een "first topic reminder" temaken op pagina 2,3,4, etc.. Ik weet dat het niet veel werk is om naar pagina 1 te gaan maar op (bijv.) mobiel is het wel handig.
 

Videotube

New member
Ja, dat is zo. Maar kijk, er is een (html)code in begin post, je plaatst een reactie / of leest die, dan ben je op andere pagina en als je de code weer wilt kopieren en dan de andere codes op andere paginas dan moet je weer terug naar 1. Snap je?
 

Fass

Active member
Ja, mocht dit er komen, dan gelieve wel een uitzet-functie
yummie.gif
 

Lennard

Active member
In de meeste topics is het onwijs irritant... neem bijvoorbeeld het offtopic-topic of andere volle topics; daar gaat het uiteindelijk helemaal niet meer om de startpost.
Misschien is het wel handig om ergens een linkje te droppen en als je daar op klikt dat je dan de startpost ziet, dus dat je hem zelf op kan roepen ipv dat hij er altijd staat.
 

Videotube

New member
Lennard (link):
In de meeste topics is het onwijs irritant... neem bijvoorbeeld het offtopic-topic of andere volle topics; daar gaat het uiteindelijk helemaal niet meer om de startpost.
Misschien is het wel handig om ergens een linkje te droppen en als je daar op klikt dat je dan de startpost ziet, dus dat je hem zelf op kan roepen ipv dat hij er altijd staat.


Dat is wel waar, misschien dat je het uitzonderd bij de games, en offtopic.

Of zoals Fass zegt, een uitknop bij waar je de forum titel kan veranderen.
 

Antonn

New member
Gewoon mooi knopje zoals reageren, en als er op gzklikt word schuift die er bovenaan dmv jQuery bij.
 
G

Guest

Guest
Onderaan bij reageren staat de titel en bovenaan, als je daar op klikt ga je naar de startpost, wat is het dan voor moeite om even op de back button te klikken?
Of op backspace.. Of op je toetsenbord / muis op het terug knopje wat tegenwoordig heel veel draadloze toetsenborden / muizen hebben..
 

Antonn

New member
Dan moet hij weer opnieuw laden enzo, dat is ook heel irritant op een iPod, iPhone, iPad, mobiel, ...
 

Videotube

New member
Xjessex (link):
Onderaan bij reageren staat de titel en bovenaan, als je daar op klikt ga je naar de startpost, wat is het dan voor moeite om even op de back button te klikken?
Of op backspace.. Of op je toetsenbord / muis op het terug knopje wat tegenwoordig heel veel draadloze toetsenborden / muizen hebben..


Dat is irritant, vooral op mijn mobiel.
En als je snel even iets wilt lezen of (code) kopiëren
 
Bovenaan