Status veranderen

Mrdylan

New member
Hey, ik had een leuk idee.

Als je vaak afwezig bent denken andere goh waarom duurt het tog zo lang dat hij reageerd.
Ik dacht laten we een status verandering maken dus dat je zelf je eigen online of afwezig of offline bent. Natuurlijk als je van de website uitlogt dat je dan weer offline bent.

Groetjes,
Dylan.
 

Sjoerd

Active member
Je kunt op iemands profiel toch gewoon zien wanneer iemand voor het laatst online was?
Dan kun je zelf wel zien dat iemand er even niet is..
 

Antonn

New member
Sjoerd (link):
Je kunt op iemands profiel toch gewoon zien wanneer iemand voor het laatst online was?
Dan kun je zelf wel zien dat iemand er even niet is..


Ja, maar als je dat steeds moet doen... Dit zie je in één oogblik.

En na 2 minuten inactiefheid word hij misschien auto op "Afwezig" gezet? Ik ben VOOR!
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Vriendje (link):

Sjoerd (link):
Je kunt op iemands profiel toch gewoon zien wanneer iemand voor het laatst online was?
Dan kun je zelf wel zien dat iemand er even niet is..


Ja, maar als je dat steeds moet doen... Dit zie je in één oogblik.

En na 2 minuten inactiefheid word hij misschien auto op "Afwezig" gezet? Ik ben VOOR!



Na 5 minuten ga je automatisch op offline. Dus het is best wel onnodig.
 

BasDev

Active member
Dan word one2xs net facebook oid
emo.gif
Nee gewoon niet doen..
Hebben we tegenwoordig ook al geen geduld meer ofzo
emo.gif
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Tegen, als je op een antwoord wacht kan je tog wel snel op iemands profiel kijken?
Zeker tegen.
 

Marjolein

Miss Marjolein
je kunt hopelijk toch ook wel logisch nadenken?
Als iemand een tijdje niet reageert kun je daar je conclusies zelf toch wel uittrekken, of diegene is afwezig en niet in staat om te reageren òf diegene heeft geen zin om gelijk te reageren dus moet je gewoon wat meer geduld hebben.
Daar heb ik echt geen statusknopje voor nodig
hypocrite.gif
 
Bovenaan