Stop het spammen!

Patricka

New member
Hi,

Ik heb 2 suggesties die het spammen misschien in het offtopic wel laat stoppen.

Suggestie 1: Als we bijna bij de 300 posts zijn denken mensen nu steeds dat hij bij 300 posts dicht gaan, en dan een topic gaan aanmaken. Is het niet handig als vanaf +/- 280 posts onderaan waar je een bericht plaatst staat dat het random dicht gaat?

Suggestie 2: Deze is wat lastiger inbouwen denk ik zo, want kan het niet zijn dat er rond 280 posts een beperkt aantal berichten per persoon gepost mag worden per 5 minuten?


Als mensen nog aanvullingen hebben, plaats ze gewoon hier. Is altijd handig.

Groet,

Patrick
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dat het random gesloten wordt is al tig keer verteld. Dat is sinds offtopic 4 ofzo al. Jullie moeten dat dus eigenlijk weten. Desalniettemin denk ik dat het wel een goed idee is.

En dat tweede idee is weer minder: Zo weet je dat het topic bijna gaat sluiten.

Nu sluit een topic tussen de 250 (?) en 350 (?) paginas als ik me niet vergis. Daar zit dus een groot genoege waarde.
 

Lennard

Active member
1: Volgens mij weten de meeste users het wel hoor, nu werden er ook niet massaal topics aangemaakt; alleen door Klaasie eentje.

2: Lijkt me niet echt nodig.. spam kun je reporten en daar geven we gewoon procenten voor. Leden kunnen heus zelf wel bedenken dat spam niet gewaardeerd wordt, dat is in het offtopic-topic ook al tig keer gemeld.
 

Patricka

New member
@Rik, ik denk ook wel dat iedereen het weet, maar heel veel leden legen dit gewoon naast zich neer. Dat was gister avond wel te zien.

@Lennard, 2: maar om 60/80% te gaan reporten van wat spam is, is echt veel werk. Kun je dan niet zoiets doen als bij de qoutes? Dat ja massa report kan doen?
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Mwah, dan moeten wij weer zoveel klikken.
emo.gif


Als je er een paar report en iets zegt van "bijna alles hierna is ook spam" dan snappen we het wel.
 

Patricka

New member
Lennard (link):
Mwah, dan moeten wij weer zoveel klikken.
emo.gif



emo.gif



Lennard (link):
Als je er een paar report en iets zegt van "bijna alles hierna is ook spam" dan snappen we het wel.


Je kan het ook voor jullie makkelijk maken, meerdere selecteren en bam weg.
biggrin.gif
 

Klaasie

New member
Lennard (link):
1: Volgens mij weten de meeste users het wel hoor, nu werden er ook niet massaal topics aangemaakt; alleen door Klaasie eentje.

2: Lijkt me niet echt nodig.. spam kun je reporten en daar geven we gewoon procenten voor. Leden kunnen heus zelf wel bedenken dat spam niet gewaardeerd wordt, dat is in het offtopic-topic ook al tig keer gemeld.

Ja, ik wist niet dat dat nu random gekozen werd (Die avond waren er meer mensen die dat niet wisten)
emo.gif
 
Bovenaan