Strenger reageren! Op offtopic!

Boude

New member
Hallo,

Ik lees voortaan alleen nog maar topics bij aanbiedingen en aanvragen waar ze ruzie gaan maken omdat iemand weer offtopic heeft gereageert! Het word echt veelste erg! Ik vind dat de moderators en beheerders wat strenger op mogen reageren!

Dus samengevat: Als er een topic gemaakt is mogen mensen gewoon niet offtopic gaan om iemands topic zwart te maken! De moderators/beheerders zeggen zelf wel als iets illegaal is. Dus dat hoeft de rest niet te doen!

Wie is er meer eens of oneens!

Mvg,
Boude
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Wij zien dit ook maar denk jij dat wij blij worden om 24/7 al die ruzies uit te pluizen en de oorzaak te waarschuwen? Je moet niet vergeten dat wij objectief de situatie moeten bekijken.
 

Paull

New member
@rik; ik geef je groot gelijk. Jullie kunnen geen week van te voren zien dat er een slechte oorzaak en gevol komt. Maar ik ben het ook met boude eens. Neem nou eens aanbiedingen bij voorbeeld. Daar komt een topic met een aanbieding. Deze loopt uit op een discussie. En deze discussie loopt vaak uit op een ruzie. En dan heb je vaak niks meer aan het ene verstandige lid dat post; ontopic aub!
 

Boude

New member
Kijk het gaat mij niet om die ruzie uitzoeken! Het gaat over offtopic gedoe! Ik vind gewoon dat er wel iets strenger gereageert mag worden op offtopic!
 

Marjolein

Miss Marjolein
Ik snap het wel, en misschien heb je wel een beetje gelijk maar we proberen altijd een middenweg te zoeken om het voor alle partijen zo leuk mogelijk te houden...en dat is niet makkelijk. En daarbij is het voor ons niet leuk, de tijd die we online zijn, om dan alleen maar politieagentje te spelen. Maar goed, als er meer mensen het ermee eens zijn dan wil ik best wat strenger optreden als ik dit nodig acht...
smile.gif
 

Boude

New member
Ik snap het ook van jullie hoor
wink.gif
.. Alleen ik vind het persoonlijk alleen maar erger worden de laatste tijd!

Maarjha blijkbaar zijn er niet zoveel mensen mee eens dus helaas
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nouja, je moet eens zien hoe snel er in aanbiedingen topics bij komen, dan is het gewoon onmogelijk om na een avondje slaap meteen al die topics door te kijken. Als je dus een ruzie ziet report het dan meteen, daar help je ons echt heel erg veel mee omdat jullie dan als een soort extra oog fungeren.
 
Bovenaan