Suggesties acties

Ruben

New member
Omdat we binnenkort 1 jaar bestaan willen we een leuke actie doen; we moeten het voor de leden natuurlijk leuk houden. Maargoed, om iets leuks te bedenken moet je creatief zijn, en dat is het punt waar het mis gaat. Lennard en ik missen beide de creativiteit, nu hebben we Merlin en Sebas al gevraagd wat leuks te bedenken, maar waarom niet gewoon alle leden vragen wat leuks te bedenken.
Daarom vragen we dus nu aan jullie wat leuks te bedenken. Een leuke actie + een leuke prijs. Of als je iets heel anders leuks weet kan je het ook insturen.

Degene met het beste idee krijgt 5 punten, inzenden kan tot 1 november en op deze pagina

Nou, succes met bedenken
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
haha, ik ben al met een voorbereiding bezig voor een leuke actie van mijn kant...
smile.gif

Maar ik zit boordevol ideeën, mag je er meerdere inzenden?

laat maar, die laatste vraag is al beantwoord
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Marjolein:
Maar ik zit boordevol ideeën, mag je er meerdere inzenden?
Zo vaak en zo veel als je wilt.
smile.gif


@ Tim: Je weet dat je het 13e lid bent he, als je de one2xs bot niet meetelt.
emo.gif
 

Sjoerd

Active member
Tim:
3 stripsters verloten onder de leden 14 t/m 16
biggrin.gif


je moet het invullen op die pagina.
 

Tim

New member
Lennard:
@ Tim: Je weet dat je het 13e lid bent he, als je de one2xs bot niet meetelt.

Neehee, de one2xs bot telt gewoon mee
sadley.gif


Weet ik, ik gun hem haar die andere leden gewoon
wink.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
heb net 4 ideeën ingestuurd, me 5e idee komt ook nog maar daar heb ik wat meer werk aan om dat uit te typen, is nogal moeilijk uitleggen
yummie.gif


Hoeveel ideeën zijn er in totaal al ingestuurd?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Ruben:
6 ideeen al, ik heb ze nog niet doorgelezen, ga ik morgen wel ff doen ofzo
emo.gif

waarvan 4 van mij! LOL
 

Sebas

Active member
Tim:
En hebben we al uitblinkers?
shiny.gif



ik vond 1 idee wel leuk en vond ik tot nu toe wel een uitblinker. Maarja we weten niet wat er nog binnen komt hé.
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Sebas:

Tim:
En hebben we al uitblinkers?
shiny.gif



ik vond 1 idee wel leuk en vond ik tot nu toe wel een uitblinker. Maarja we weten niet wat er nog binnen komt hé.
biggrin.gif


kunnen jij en Merlin ze ook lezen? Had ze alleen aan de beheerders gericht maar zal met dat andere idee ook jullie namen dan even vermelden
yummie.gif
 

Sebas

Active member
Marjolein:

Sebas:

Tim:
En hebben we al uitblinkers?
shiny.gif



ik vond 1 idee wel leuk en vond ik tot nu toe wel een uitblinker. Maarja we weten niet wat er nog binnen komt hé.
biggrin.gif


kunnen jij en Merlin ze ook lezen? Had ze alleen aan de beheerders gericht maar zal met dat andere idee ook jullie namen dan even vermelden
yummie.gif




jah wij lezen ze gezellig ook mee.
Jah zag het maar maakt mij niet uit dat je dat deed hoor. Want je kon het ook niet weten
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Marjolein:

Sebas:

Tim:
En hebben we al uitblinkers?
shiny.gif



ik vond 1 idee wel leuk en vond ik tot nu toe wel een uitblinker. Maarja we weten niet wat er nog binnen komt hé.
biggrin.gif


kunnen jij en Merlin ze ook lezen? Had ze alleen aan de beheerders gericht maar zal met dat andere idee ook jullie namen dan even vermelden
yummie.gif


Je zit wel boordevol ideeën he jij.
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:

Marjolein:

Sebas:

Klik om eerdere quotes te tonen


Tim:
En hebben we al uitblinkers?
shiny.gif







ik vond 1 idee wel leuk en vond ik tot nu toe wel een uitblinker. Maarja we weten niet wat er nog binnen komt hé.
biggrin.gif


kunnen jij en Merlin ze ook lezen? Had ze alleen aan de beheerders gericht maar zal met dat andere idee ook jullie namen dan even vermelden
yummie.gif


Je zit wel boordevol ideeën he jij.
yummie.gif


yep, en er borreld er net weer 1 naar boven maar dat komt morgen wel.
smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Even een vraagje: mocht een idee 2 keer voorgesteld worden, doen jullie dan volgens het pirinciepe "Wie het eerst komt"?
 
Bovenaan