Tekst updaten

Joeri

Active member
Mischien de tekst bij aanvraag forum veranderen nu is het zo

Quote:
Wat mag wel:
- Producten en diensten aanbieden tegen een vergoeding in one2xs punten
- Een voorbeeld in je topic zetten, wel zo handig voor de mogelijke geïnteresseerden
- Meerdere dingen in een topic zetten

Wat mag niet:
- Dingen aanbieden waarvan je de rechten niet hebt om ze aan te bieden
- Mensen belonen om zich op websites aan te melden of andere dingen te doen; als je dat wilt doen kun je een doe-advertentie starten

Wat doen wij:
- We sluiten je topic als we de legaliteit niet kunnen controleren
- Geen rechter spelen; als je wordt opgelicht vinden wij dat enorm jammer, maar we kunnen er niets aan doen (wij weten niet wie er fout is); handel dus verstandig.

Succes verder op one2xs


Maar dit lijkt me beter :


Quote:
Wat mag wel:
- Producten en diensten aanvragen tegen een vergoeding in one2xs punten
- Een voorbeeld in je topic zetten, wel zo handig voor de mogelijke geïnteresseerden
- Meerdere dingen in een topic zetten

Wat mag niet:
- Dingen aanvragen die illegaal zijn
- Mensen belonen om zich op websites aan te melden of andere dingen te doen; als je dat wilt doen kun je een doe-advertentie starten

Wat doen wij:
- We sluiten je topic als we de legaliteit niet kunnen controleren
- Geen rechter spelen; als je wordt opgelicht vinden wij dat enorm jammer, maar we kunnen er niets aan doen (wij weten niet wie er fout is); handel dus verstandig.

Succes verder op one2xs


Kleine tip maar het lijkt me beter
yummie.gif
 

Publitime

New member
Ik heb ook nog een fout ontdekt
wink.gif



Quote:
Hoi,

Om even wat duidelijkheid te scheppen over wat nu wél en wat nu níet mag in deze forumcategorie (Gezocht & Aangeboden), even dit topic.


Moet dat niet zijn Aanbiedingen & Aanvragen?
wink.gif
 

Lennard

Active member
Jep, thx.
Eerst heetten die forumcategorien Gezocht & Aangeboden, maar omdat het dan teveel op een bepaalde website zou gaan lijken moesten we t aanpassen.
emo.gif
 

Wouter

New member
Lennard:
Jep, thx.
Eerst heetten die forumcategorien Gezocht & Aangeboden, maar omdat het dan teveel op een bepaalde website zou gaan lijken moesten we t aanpassen.
emo.gif



Laat me eens raden welke site ...
 

Jurgen

Active member
Wouter:

Lennard:
Jep, thx.
Eerst heetten die forumcategorien Gezocht & Aangeboden, maar omdat het dan teveel op een bepaalde website zou gaan lijken moesten we t aanpassen.
emo.gif



Laat me eens raden welke site ...


Het begint met een G en eindigd op HED..
emo.gif
 
Bovenaan