Ticket aanmaken werkt niet

V

Verwijderd lid 19751

Guest
Luuko (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.






Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?



Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar [email protected]
 

Sjoerd

Active member
Ik merk zelf dat de inloggegevens bij mij in de spam-folder terecht kwamen. Ik vermoed dat veel meer klanten van one2xs hier last van hebben.
Kun je dit op een of andere manier rechtzetten? Mogelijk heb je de mails verkeerd verzonden.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Sjoerd (link):
Ik merk zelf dat de inloggegevens bij mij in de spam-folder terecht kwamen. Ik vermoed dat veel meer klanten van one2xs hier last van hebben.
Kun je dit op een of andere manier rechtzetten? Mogelijk heb je de mails verkeerd verzonden.


Helaas kan dat niet naderhand, zou hij de mails opnieuw moeten versturen (maar eerst uitzoeken waar het natuurlijk door kwam)..
 

Luuko

Active member
TijdelijkBeheer (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?







Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar [email protected]



Wanneer is de mail verzonden? Misschien kan ik dan een poging doen om in mijn spamfolder te zoeken
 

Sjoerd

Active member
Luuko (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


TijdelijkBeheer (link):

Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?



Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar [email protected]







Wanneer is de mail verzonden? Misschien kan ik dan een poging doen om in mijn spamfolder te zoeken




Ik heb op 10 mei een mail met inloggegevens ontvangen
 

Luuko

Active member
TijdelijkBeheer (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?







Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar [email protected]



Niks ontvangen.
Vind het ook erg krom dat ik zelf contact op moet nemen als er door jullie iets niet goed is gegaan met het verzenden van de mail..
 

Stef

stonks
Luuko (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


TijdelijkBeheer (link):

Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?



Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar [email protected]







Niks ontvangen.
Vind het ook erg krom dat ik zelf contact op moet nemen als er door jullie iets niet goed is gegaan met het verzenden van de mail..



Bij mij is die e-mail in de spamfolder terecht gekomen.
 

Luuko

Active member
Stef (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luuko (link):

TijdelijkBeheer (link):

Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?



Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar [email protected]



Niks ontvangen.
Vind het ook erg krom dat ik zelf contact op moet nemen als er door jullie iets niet goed is gegaan met het verzenden van de mail..







Bij mij is die e-mail in de spamfolder terecht gekomen.



Weet je ook het onderwerp van de mail?
Misschien dat ie dan toch ergens verstopt is
 

Stef

stonks
Luuko (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Stef (link):

Luuko (link):

TijdelijkBeheer (link):

Luuko (link):

Lennard (link):
Tickets moeten in het systeem van Danteck worden gemaakt: https://cp.danteck.nl/klantenpaneel/helpdesk
Maar goed, dat is momenteel niet helemaal duidelijk.


Moet je zeker eerst een nieuw account aanmaken?



Nee je kunt inloggen met de toegestuurde inloggegevens. Als je die niet hebt kun je even een emailsturen naar [email protected]



Niks ontvangen.
Vind het ook erg krom dat ik zelf contact op moet nemen als er door jullie iets niet goed is gegaan met het verzenden van de mail..



Bij mij is die e-mail in de spamfolder terecht gekomen.







Weet je ook het onderwerp van de mail?
Misschien dat ie dan toch ergens verstopt is



"One2xs klantpaneel logingegevens"
 
Bovenaan