Ticket suggestie

Christopher

New member
Hoi,

Ik zou het handig vinden dat ik bij elke ticket zie, laatst gezien door [COLOR= orange]lennard[/COLOR] om 22:18:29


Wie vind dit ook goed?
 

Braam

New member
Ik stem vOor nee. Stel dat iemand van het support team bekijkt waar het precies over gaat, maar je niet kan helpen. Krijg je weer valse hoop.
 
G

Guest

Guest
Waarvoor is dat nodig?
Moderators kunnen tickets ook lezen.. En als de ticket nou over een VPS probleem gaat dan kunnen ze er niets mee dat moet Ruben doen.. (Of Lennard maar ik dacht dat Ruben er meer over ging)
 

Marjolein

Miss Marjolein
niet alle moderators kunnen ze lezen alleen Luuk en ik (vandaar het woordje support onder onze naam). En we hebben een soort van "taakverdeling" bij de tickets, Luuk en ik kunnen niet alle tickets beantwoorden omdat we gewoon weg niet dezelfde rechten hebben als de beheerders. We lezen ze wel allemaal maar kunnen gewoon weg soms de vraag niet beantwoorden. Dit laten we dus aan Ruben of Lennard over.
 
Bovenaan