tijd server 3 loop achter?

Christum

Member
Heey ik heb op me site telkens dat me reactie 40 min achter loop.
Als ik nu (0:40) een reactie post staat er op me site: 0:00 uur.
ook als ik normaal gesproken om 0:00 iets moet krijgen krijg ik dat pas rond 0:40 kan de tijd van de server ongeveer goed gezet worden op minimaal 5 min verschil?
dit zou wel heel erg handig zijn

Met vriendelijke Groet
Lasertools
 

Krm

Active member
Op alle 3 de servers lopen de tijden niet precies goed maar zo een grote verschil kunnen ze wijzigen. Als ze het niet wijzigen dan doe je in je script op je site bij H:i+40 ben op me bb dus ik hoop dat je me begrijpt
 

Christum

Member
ik begrijp je maar dan moet ik zo 25 paginas gaan aanpassen waar ik totaal niet op sta de wachten, en dat meer werk is als de server tijd aanpassen lijkt me...
 

Gerritzwn

New member
t is een kwestie van even aanpassen voor Lennard, Ruben of LS. Kost hooguit een minuutje. Als je er echt hinder van ondervind kun je het beste even een ticket sturen. Ik vermoed dat als men het hier leest, dit probleempje zo ie zo vrij snel opgepakt zal worden maar middels ticket laten ze je zelfs eventueel even weten wanneer het aangepast is.
 

Christum

Member
het is opgelost ben ik vergeten te melden, ik heb gewoon aan lightserver op msn gevragen of het mogelijk is zij vroegen welke server en het was aangepast voor je het woord kon zeggen
smile.gif
 
Bovenaan