titel omdraaien

Kingunit

New member
Marjolein:

Kingunit:
haha omg dan heb ik ff verkeerd gedacht
Sorry mijn fout
neehoor, je had het goed, het gaat erom wat er in het oranje balkje staat onder het witte gedeelte. Ik klik ook altijd op het forum waar ik in gebleven was om de rest van de topics te lezen. Maar dit komt ook bovenin je browsertabblad te staan, dus als je er 5 open heb staan staat er 5x one2xs|offtopic|titel en als je er veel open heb staan wordt het afgekort waardoor je 5x hetzelfde ziet staan. En als je het andersom zet zie je de topictitels...Maar ja, dit ter info voor diegene die het niet snappen
emo.gif
(ja ik praat teveel
yummie.gif
)



tog wel
bedankt
smile.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Kjeld:

Marjolein:

Kingunit:
haha omg dan heb ik ff verkeerd gedacht
Sorry mijn fout
neehoor, je had het goed, het gaat erom wat er in het oranje balkje staat onder het witte gedeelte. Ik klik ook altijd op het forum waar ik in gebleven was om de rest van de topics te lezen. Maar dit komt ook bovenin je browsertabblad te staan, dus als je er 5 open heb staan staat er 5x one2xs|offtopic|titel en als je er veel open heb staan wordt het afgekort waardoor je 5x hetzelfde ziet staan. En als je het andersom zet zie je de topictitels...Maar ja, dit ter info voor diegene die het niet snappen
emo.gif
(ja ik praat teveel
yummie.gif
)



Neehoor, daar gaat het niet om, het gaat om wat er bovenin staat, en bij mij staat topictitel nu bovein, en ik vind het een genot
biggrin.gif

En die oranje balk is nog exact hetzelfde..


huh? nu snap ik het niet meer, die oranje balk correspondeerd toch met wat er in je browsertabblad staat...bij mij tenminste wel
confused.gif
 

Kjeld

New member
Dat is misschien hetzelfde, maar ze kunnen in ieder geval apart gewijzigd worden
wink.gif

Want in mijn titelbalk staat nu het topic als eerste, en in de oranje balk is het exact als het nu is bij jullie, dus dat is ongewijzigd bij mij
 

BasDev

Active member
In de titelbalk staat toch nu: [one2xs | Forum | Suggesties | Tietel omdaaien]
En in dat oranje geval: [Forum >> Suggesties >> titel omraaien]

En wat Lennard beschreef was de titelbalk.
 

Marjolein

Miss Marjolein
dat oranje geval noem ik een titelbalk en dat andere noem ik een tabblad en waarom staat het bij kjeld dan anders en bij anderen niet?
Lekker verwarrend allemaal
confused.gif
 

BasDev

Active member
Maar Ruben? Is het dan niet handig dat iedereen dat zelf kan instellen
santabaard.gif
??
En dan als iemand registreert standaard op hoe ie nu is bij iedereen behalve bij Kjeld.

Want ik denk dat dat voor meerdere leden handig is.
 

Lennard

Active member
Even voor de duidelijkheid:
Het gaat om de balk bovenin je browser, dus meestal de ALLERBOVENDSTE balk, dat wat ook in je tabbladen staat dus.
In de oranje balk bovenaan staat toevallig precies hetzelfde (zonder one2xs erbij), maar die blijft zo.

Het lijkt er op dat het dus een insteloptie gaat worden.
emo.gif

Voor niet-ingelogde leden laat ik het wel gewoon standaard, die seo maakt toch ook weinig uit.
 
Bovenaan