To-Do-List one2xs

Freestyle

New member
Is het geen slim idee dat lennard of een ander crew lid een deel of de hele to-do-list publiceert met een poll er bij.

en dan kunnen leden stemmen wat ze het belangrijkst vinden. En dan kan de to-do-list volgorde daar aan verandert worden.

Waarschijnlijk zal niet de hele to-do-list gepubliceerd worden. Omdat sommige dingen nou eenmaal voor rang hebben, of die geheim moeten blijven.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dit is al vaker voorgesteld en afgewezen.
Er zijn zat dingen die we geheim willen houden, dingen die ons betreft voorrang hebben, of dingen die niet voor jullie bedoeld zijn.
 

Freestyle

New member
Rik (link):
Dit is al vaker voorgesteld en afgewezen.
Er zijn zat dingen die we geheim willen houden, dingen die ons betreft voorrang hebben, of dingen die niet voor jullie bedoeld zijn.


Ja dat snap ik, daarom zullen die ook NIET Gepubliceerd worden. Het is meer om te kijken voor jullie waarin wij meer geïnteresseerd zijn en waarin niet. En dat zullen dan wss de wat kleinere dingen zijn.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ja, en veel van die kleinere dingen worden meteen doorgevoerd. Er staat niet zoveel op de to-do lijst waar jullie echt wat aan hebben.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Er staat een beknopt lijstje bij de bekende suggesties/ideeën.
Het gaat er niet om wat leden het belangrijkst vinden om door te voeren het gaat ook om de tijd die er nodig is om een idee uit te voeren. Neem nou het adverteersysteem, lijkt me dat veel adverteerders gaan voor stemmen om dit te verbeteren, maar dit is een tijdrovend werkje voor Lennard dus hier werkt hij aan op momenten dat het hem uitkomt, je kan hem niet gaan verplichten om op commando van leden maar updates te gaan uitvoeren.

Kortom, er staan heel wat verbeteringen op de to-do-list maar laat Lennard alsjeblieft zelf bepalen wanneer hij aan wat werkt. Het moet voor hem ook leuk blijven. En uiteraard zal hij best wat kleine ideetjes gelijk uitvoeren of bugs snel verhelpen, hij is ook de rotste niet
yummie.gif
 

Braam

New member
Ricaaa (link):
Er is al een lijst met afgewezen en uitgevoerde suggesties, dus wat wil je nog meer?


Dat is waarschijnlijk nog niet eens 10% van de to-do list.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Idaan (link):
Waarom niet,?


zo zo, snel punten verdienen is ook niet leuk, en bovendien verdient one2xs daar ook niks aan!
Hou op met zeuren voor punten! We worden er gek van!
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Idaan (link):
Ik zeur niet ik geef gewoon een commetaar?!


Het was je 10e keer dat je punten wilt hebben, koop ze gewoon of ga sparen!
 

Lennard

Active member
Idaan (link):
Waarom niet,?
Betaal jij ze?
emo.gif

Het zou me iets van 700 punten per maand kosten, die punten zijn voor mij ook niet gratis hoor.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):

Idaan (link):
Waarom niet,?
Betaal jij ze?
emo.gif

Het zou me iets van 700 punten per maand kosten, die punten zijn voor mij ook niet gratis hoor.



Lennard, eigenlijk wel slim systeem dit. Jullie maken altijd winst. Want adverteerders moeten ook geld ervoor betalen. Dus jullie hebben altijd winst! Slim opgezet.
 

Lennard

Active member
Nah dat valt best mee hoor... die servers kosten me gewoon veel geld per maand, en die MOET ik betalen, of er nou gebruikers op staan of niet, dus als er te weinig adverteerders zijn dan draai ik verlies.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Nah dat valt best mee hoor... die servers kosten me gewoon veel geld per maand, en die MOET ik betalen, of er nou gebruikers op staan of niet, dus als er te weinig adverteerders zijn dan draai ik verlies.


Klopt, daarom bedoel ik handig geregeld. Ik zou natuurlijk ook geld willen verdienen op deze manier. Het is niet zo dat ik oppeens niks meer ga kopen hoor!
 
Bovenaan