toekomst

Rogier

New member
komen er in de toekomst meer advetenties? want zo duurt het erg lang voordat je punten hebt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

en vraag 2 uhm, ik denk dat vistaprint ofzo alles afkeurt, terwijl je wel alles goed doet. want waarom zou hij dan €1.20 over hebben voor een of ander mens dat op die link klikt en een kerstkaart maakt.
 

Lennard

Active member
Ik heb zojuist nog een lead van Vistaprint goedgekeurd, dus zij keuren wel degelijk goed.
Die persoon had vrijdagavond op de advertentie geklikt, en vandaag is hij goedgekeurd.
 

Marjolein

Miss Marjolein
dat was bij mij
biggrin.gif

Ik heb er 2 punten bij door vistaprint.

Maar ik zou wel wat meer gewone kliklinks willen
wink.gif

ook bv kliklinks die 0,02 punt opleveren (net als bij *ik durf het bijna niet te zeggen*Gh....)
 

Daoloth

New member
Marjolein:
dat was bij mij
biggrin.gif

Ik heb er 2 punten bij door vistaprint.

Maar ik zou wel wat meer gewone kliklinks willen
wink.gif

ook bv kliklinks die 0,02 punt opleveren (net als bij *ik durf het bijna niet te zeggen*Gh....)

redface.gif
hoeveel punten heb je nu?
 

Lennard

Active member
Marjolein:
Maar ik zou wel wat meer gewone kliklinks willen
wink.gif

ook bv kliklinks die 0,02 punt opleveren (net als bij *ik durf het bijna niet te zeggen*Gh....)
Ja ik snap het, maar klik-advertenties zijn bijna niet rendabel voor adverteerders, omdat bijna niemand echt de site bezoekt.
Daardoor zijn er des te meer doe-advertenties, omdat de adverteerders dan zeker weten dat ze waar voor hun geld krijgen.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Marijnnn:
redface.gif
hoeveel punten heb je nu?
staat in me onderschrift (puh2)

En ik snap dat die kliklinks niet erg rendabel zijn, maar als je veel jeugdige bezoekers krijg dan zijn ze wel ideaal omdat ze meestal "lui" zijn om een enquete ofzo in te vullen
wink.gif
 

Lennard

Active member
Marjolein:
En ik snap dat die kliklinks niet erg rendabel zijn, maar als je veel jeugdige bezoekers krijg dan zijn ze wel ideaal omdat ze meestal "lui" zijn om een enquete ofzo in te vullen
wink.gif

Jups, en daarom willen we ook dolgraag kliklinks, maar kunnen we weinig adverteerders ervoor vinden.
 

Lennard

Active member
Mitchels:
Hoe kom je daarbij?
Ik ben ook jeugdig en vul ze gewoon keurig en netjes in hoor!
Ja, zo hoort het ook, maar iedereen heeft natuurlijk liever kliklinks dan doelinks als ze net zo goed zouden verdienen.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard:

Marjolein:
En ik snap dat die kliklinks niet erg rendabel zijn, maar als je veel jeugdige bezoekers krijg dan zijn ze wel ideaal omdat ze meestal "lui" zijn om een enquete ofzo in te vullen
wink.gif

Jups, en daarom willen we ook dolgraag kliklinks, maar kunnen we weinig adverteerders ervoor vinden.



Van mij mag het ook een banner zijn waarop ze moeten klikken, misschien is dat interessanter voor adverteerders dan alleen een link?
 

Remi

New member
Marjolein:

Marijnnn:
redface.gif
hoeveel punten heb je nu?
staat in me onderschrift (puh2)

En ik snap dat die kliklinks niet erg rendabel zijn, maar als je veel jeugdige bezoekers krijg dan zijn ze wel ideaal omdat ze meestal "lui" zijn om een enquete ofzo in te vullen
wink.gif



@offtopic
Jij hebt snel veel punten zeg
yummie.gif

Ik hoop dat mijn euroclix aanmeldingen snel worden goedgekeurd (heb ik 3 punten ofzo
worshippy.gif
)
 

Paradox

New member
Die kliklinks kunnen adverteerders veel opleveren.
Als je een site voor met adsense maakt, dan klikken er vast genoeg mensen op.
Dat gaat dan lekker xD

Offtopic: Hoe zit het met die kerstkaarten, ik heb heel leuk kerstkaarten zitten maken maar ik wordt afgekeurd. Moet je ze ook laten toesturen of hoe zit dat? Ook vrienden van mij hebben kerstkaarten gemaakt en die zijn ook afgekeurd.
 

Lennard

Active member
@ Marjolein: Dat kan, maar dan wordt het misschien weer zo onoverzichtelijk... In ieder geval gaan we over een paar weken alles evalueren en bespreken wat er beter kan, wat de wensen van adverteerders zijn, van de leden, et cetera, zodat we een goed beeld krijgen wat we het beste kunnen veranderen.

Volgens mij moet je ze op laten sturen, ik weet niet wat Marjolein gedaan heeft?
 

Paradox

New member
Als je ze laat opsturen moet je er nog geld voor betalen ook. Dan is het goedkopen om te bellen! Je betaald iets van €7 aan verzendkosten.
sadley.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
@ Lennard: oke, ik snap het
smile.gif
We wachten geduldig af.

@ de rest: Die kaarten moet je idd bestellen en op laten sturen, je moet ook opdracht geven voor betaling. Anders hebben ze er denk ik nog niks aan. Daar in de wacht laten staan hebben ze niks aan
yummie.gif
 

Rogier

New member
heb jij ze echt ook gekocht? dat zou ik dus nooit doen. dan is het goedkoper om hier gewoon voor 1.30 te bellen 3keer voor 2.4 punt dan ben je minder geld kwijt
 

Lennard

Active member
Rogier:
heb jij ze echt ook gekocht? dat zou ik dus nooit doen. dan is het goedkoper om hier gewoon voor 1.30 te bellen 3keer voor 2.4 punt dan ben je minder geld kwijt
Als je toch kerstkaarten wilt hebben, of het leuk vindt om ze te krijgen, dan is er toch niks aan de hand?
Je bent niet verplicht om álle doe-advertenties te doen.
 

Paradox

New member
Rogier:
heb jij ze echt ook gekocht? dat zou ik dus nooit doen. dan is het goedkoper om hier gewoon voor 1.30 te bellen 3keer voor 2.4 punt dan ben je minder geld kwijt


Offtopic: 4x voor 2.4 punt
wink.gif
Maar dat is €4.80. Dus nog altijd goedkoper
wink.gif
 
Bovenaan