Topic "Opslaan als klad"

Christopher

New member
Hoi,

Ik schrijf soms een topic, een lange, maar wil hem niet direct posten of wil hem later posten omdat ik moet gaan eten bijvoorbeeld.

Zo heb ik in me smsen bijvoorbeeld een optie save as draft dit bracht me op het idee bij een topic naast het reageer knopje ook zon knopje "sla op als klad".
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Zillaxnl (link):
Dit vind ik opzich geen slecht idee, maar wanneer zou je het gaan gebruiken?


Bijv. Je maakt een tutorial maar je gaat even eten
Dan is het handig om snel op te slaan
smile.gif
 

Jordy

New member
Nielsie (link):

Zillaxnl (link):
Dit vind ik opzich geen slecht idee, maar wanneer zou je het gaan gebruiken?


Bijv. Je maakt een tutorial maar je gaat even eten
Dan is het handig om snel op te slaan
smile.gif




In die gevallen wel ja
smile.gif

Zou handig zijn
 

Antonn

New member
Xjessex (link):
Je kan hem toch in je kladblok plaatsen?


Dit lijkt me handiger. Heb je op gsm toch ook? Opslaan als concept. En bij mail...
 

Antonn

New member
Mikeschippers (link):
Schrijf m dan eerst in Word..


We willen het dus handiger maken zodat dat onnodig is. Als we alles via andere dingen gaan doen, en enkel hier komen om de tekst te plakkenis zelfs een layout overbodi.
 

Lennard

Active member
Je bijna alles kun je wel op andere manieren doen
emo.gif

In plaats van een forum kunnen we ook gewoon allemaal naar elkaar mailen, maar een forum is gewoon handiger. Je kunt je topics eerst in Word maken (wat ik ook doe bij lange topics
redface.gif
) maar via het forum en dan op OPSLAAN klikken is veel handiger.
 
G

Guest

Guest
@Lennard, dus het komt er?... ooit....?
Op het to-do lijstje?
pompom.gif
 
G

Guest

Guest
En waar ergens op het to-do lijstje? Ergens bovenaan, of ergens onderaan?

Lijkt mij 10 minuutjes - halfuurtje werk?
 

Lennard

Active member
Nouja, het hele forumsysteem incl. het ajax-gedeelte moet verbeterd worden omdat het nu teveel load vraagt, zeker als er nog meer leden komen, dus als ik het nu maak moet ik het over een tijdje als de boel verbeterd wordt nog een keer maken, dus updates aan het forum probeer ik uit te stellen totdat dat verbeterd is.
 

Willem

Active member
Dit heb je ook op Xead met het schrijven van artikelen, handige add-on naar mijn mening
biggrin.gif
op het moment doe ik het gewoon met een .txt bestandje waarin ik alles opsla maar op de site gaat het makkelijker denk ik.
 
Bovenaan