Topics te snel gesloten

Het viel mij op dat topics redelijk snel worden gesloten als ze opgelost zijn.
Een voorbeeld is dit topic:
https://one2xs.com/threads/dark-mode.62129/#post-1090354

Er kan nu geen feedback meer gepost worden in het topic. (Bijvoorbeeld meningen over de dark theme) (Welke ik overigens heel mooi vind)

De reden waarom ik een topic maak en niet direct een bericht stuur naar Wouter is omdat ik ook wel benieuwd ben naar wat de andere leden hiervan vinden.
Kan namelijk zijn dat ik de enige ben, en dan hoeft het uiteraard niet :)
 

W1nd0x

#smilemore
Als het een topic zou zijn die iets daadwerkelijk aanpast voor iedereen, zou ik zeggen dat hij te snel is gesloten. Maar in dit geval kan je zelf kiezen, light of dark. Dus maakt het niet echt iets uit. Want iedereen kan voor zichzelf kiezen in dit geval. Dus het direct sluiten van het topic vindt ik op z'n plaats.
 
Als het een topic zou zijn die iets daadwerkelijk aanpast voor iedereen, zou ik zeggen dat hij te snel is gesloten. Maar in dit geval kan je zelf kiezen, light of dark. Dus maakt het niet echt iets uit. Want iedereen kan voor zichzelf kiezen in dit geval. Dus het direct sluiten van het topic vindt ik op z'n plaats.
Maar ik heb nu dus al 2 puntjes naar Wouter gestuurd als feedback over het thema.
Zal het niet handiger zijn om dit in het zelfde topic te houden?
 

Tessa

Secretatessa
In principe was het topic een suggestie voor de feature dark mode, deze is nu ingebouwd. Als je het niet mooi vind of wat dan ook, dan is dat imo stof voor een eventueel nieuw topic of je stuurt een PM naar Wouter erover. Ik zie persoonlijk niet in waarom dit specifieke topic verder nog langer open had moeten blijven. :)
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Dat is inderdaad de reden dat ik hem zo snel gesloten had: de suggestie is in principe aan voldaan. Suggesties/bugs kunnen we dan eventueel verzamelen in een aparte topic, zodat het doel duidelijk blijft van het topic.

Verder uiteraard goed te horen dat hij in de grote lijnen bevalt :).
 
Bovenaan