Tussenpersonen

Krm

Active member
Hier vind je de vertrouwelijke tussenpersonen die zicht gratis aanbieden.

De volgende mensen zijn tussenpersonen.
-Milan
-Jesse
-
-
-



Dit topic is erom scam,s te voorkomen
 
G

Guest

Guest
Ik ben niet een tussenpersoon geweest, maar ik ben wel te vertrouwen.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Heb je toestemming?

PS: Dit is geen idee
emo.gif
 

Glenn

New member
Mhhzzz, ik ga je geen pb sturen om tussenpersoon te worden, ik ben geen 6 maanden actief maar vraag gerust aan Rik of weet ik wie of ik te vertrouwen ben
smile.gif
 

Krm

Active member
Ik ga nu even vragen aan de mods wat zij hiervan vinden en die tolerantie niveau haal ik denk dan weg ofsow

Jeffrey bied ik mijn zelf aan dan?
 

Glenn

New member
Kerem (link):
Ik ga nu even vragen aan de mods wat zij hiervan vinden en die tolerantie niveau haal ik denk dan weg ofsow

Jeffrey bied ik mijn zelf aan dan?

Tolerantie zou ik laten, alleen oet er gekeken worden waarom ze procenten kregen,
Een officiele groep op het forum en een deel zou goed zijn ^^
 

Jesse

New member
Ik wil hier best wel aan mee werken, maar ik ga niet bijvoorbeeld speciaal een runescape account aanmaken voor een verkoop...

Tevens heb ik 90% volgens mij, maar dat komt door mijn slechte spam gedrag ander half jaar terug
santabaard.gif
 
G

Guest

Guest
Ik wil me ook wel aanmelden als tussenpersoon
Ik denk dat me niveau komt door dubbelposten.

En in de mail zeg je tegen mij dat je 0% moet hebben maar joun tollerantieniveau is veel hogel dan die van mij
emo.gif
 

Rickss

Active member
is heb een aantal procent maar dat is van heel lang geleden, veder heb ik altijd succesvolle deals,
ik bied me ook wel aan
wink.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Glenndc (link):
Mhhzzz, ik ga je geen pb sturen om tussenpersoon te worden, ik ben geen 6 maanden actief maar vraag gerust aan Rik of weet ik wie of ik te vertrouwen ben
smile.gif



De Belgische moderator op habbers he. Tuurlijk vertrouw ik je :D
 

Glenn

New member
Rik (link):

Glenndc (link):
Mhhzzz, ik ga je geen pb sturen om tussenpersoon te worden, ik ben geen 6 maanden actief maar vraag gerust aan Rik of weet ik wie of ik te vertrouwen ben
smile.gif



De Belgische moderator op habbers he. Tuurlijk vertrouw ik je :D


kusje
heart.gif

mhhzzz achja we zien wel
 

Sebas

Active member
Ik ga geen prive bericht sturen. Als mensen mij als tussenpersoon willen hebben dan kunnen ze me gewoon aanspreken en horen ze direct of ik tijd heb of niet.
wink.gif
 

Safetyfans

New member
Azdinnn (link):
Ik bied me ook aan.
Heb wel 20% door te spammen toen ik pas lid werd
yummie.gif




Rik (link):

Glenndc (link):
Mhhzzz, ik ga je geen pb sturen om tussenpersoon te worden, ik ben geen 6 maanden actief maar vraag gerust aan Rik of weet ik wie of ik te vertrouwen ben
smile.gif



De Belgische moderator op habbers he. Tuurlijk vertrouw ik je :D


dat is dus glenn?
 
Bovenaan