Tutorial deel

Kyron

New member
Naast het menu knopje Help is nog een hoop ruimte, misschien zou er een onderdeel tutorials kunnen komen waarin het beheer goede tutorials plaatst gemaakt door de leden hier. Dit is best een logische stap aangezien de site voor een groot deel gericht is op zelflerende websitemakers.

Dit zou bijvoorbeeld ook leden kunnen trekken.


Ik weet niet of het een goed idee is, maar ik dacht, share het, dan zie je vanzelf wel wat de mening is
yummie.gif
 
G

Guest

Guest
Kyron (link):
Naast het menu knopje Help is nog een hoop ruimte, misschien zou er een onderdeel tutorials kunnen komen waarin het beheer goede tutorials plaatst gemaakt door de leden hier. Dit is best een logische stap aangezien de site voor een groot deel gericht is op zelflerende websitemakers.

Dit zou bijvoorbeeld ook leden kunnen trekken.


Ik weet niet of het een goed idee is, maar ik dacht, share het, dan zie je vanzelf wel wat de mening is
yummie.gif



Is wel handig, maar niet echt nodig vind ik.
Aangezien tutorials niks met One2xs Algemeen heeft te maken
 

Kyron

New member
Nee klopt, maar omdat ONE2XS het hosting gedeelte al beslaat, evenals het domein gedeelte, en binnekort met een web-editor (klopt dat?) komt zou het misschien wel een leuke stap zijn, om zeg maar de "featured" tutorials weer te geven.
 
G

Guest

Guest
Superb (link):
Forum => Tutorials

Goh moeilijk hea?
emo.gif



Hij vraagt niet om spam emails, Hij vraagt of t een goed idee is.
Ik vind t nogal overbodig. Over die web-Editor; zal ik ff opzoeken
redface.gif
 

BasDev

Active member
Basaapjes (link):

Superb (link):
Forum => Tutorials

Goh moeilijk hea?
emo.gif



Hij vraagt niet om spam emails, Hij vraagt of t een goed idee is.
Ik vind t nogal overbodig. Over die web-Editor; zal ik ff opzoeken
redface.gif




Das geen spam..
Das alleen een teken dat het gewoon overbodig is..
 

Kyron

New member
Het is niet overbodig. Weetje hoeveel crap tutorials daar staan? Het zou ook gewoon een pagina kunnen zijn met een lijstje met links naar goede tutorials over websites maken.
 

Wiitse

New member
Basaapjes (link):

Superb (link):
Forum => Tutorials

Goh moeilijk hea?
emo.gif



Hij vraagt niet om spam emails, Hij vraagt of t een goed idee is.
Ik vind t nogal overbodig. Over die web-Editor; zal ik ff opzoeken
redface.gif



Wat hebben emails er nou weer mee te maken?
 
G

Guest

Guest
Wiitse (link):

Basaapjes (link):

Superb (link):
Forum => Tutorials

Goh moeilijk hea?
emo.gif



Hij vraagt niet om spam emails, Hij vraagt of t een goed idee is.
Ik vind t nogal overbodig. Over die web-Editor; zal ik ff opzoeken
redface.gif



Wat hebben emails er nou weer mee te maken?



Posts, wat jij wil joh.
aah.gif


En Kyron, die Prut tutorials horen er gewoon bij, dan moet je zelf even uitzoeken welke je kan gebruiken of niet.
Anders krijg je misschien gezeur; Ja mijn tutorial is beter, dit en dat.
 

Kyron

New member
Basaapjes (link):
Anders krijg je misschien gezeur; Ja mijn tutorial is beter, dit en dat.


Dat moeten de mods dan bepalen. Er zijn echt tutorials bij waar reacties bij staan als "superhandig" maar die ik écht uitlach omdat ze zo enorm slecht zijn.
 

Freestyle

New member
Ik vind het een goed idee. Heb je een duidelijk overzicht (duidelijker dan nu).
Er is nog een controle over dus geen crab tutorials meer. van bijvoorbeeld semmiiee.

En ik vind het dan zeker een plus punt voor one2xs!
En daar uit kunnen ze ook het zelfde voor scripts maken. (later dan als tutorial deel goed is)
 

Lennard

Active member
Er komt "ooit" een aantal tutorials op een speciale afdeling (net zoals downloads enzo), een "Hoe begin ik?"-pagina ofzo, met tutorials hoe je kunt uploaden, wat HTML is, dat soort dingen.
 

Kyron

New member
Lennard (link):
Er komt "ooit" een aantal tutorials op een speciale afdeling (net zoals downloads enzo), een "Hoe begin ik?"-pagina ofzo, met tutorials hoe je kunt uploaden, wat HTML is, dat soort dingen.


Erg leuk
biggrin.gif


Mijn idee was ook bedoeld voor in de toekomst, ik denk dat het zeker wel leden kan gaan opleveren (en dus centjes
biggrin.gif
)
 
G

Guest

Guest
In de menubalk boven is geen ruimte meer hoor? Misschien nog 2 cm van item Adverteren tot zoek balk..


Nee ligt niet aan mijn browser / monitor maar omdat jij adverteerder bent en ik niet, ik heb nog een item Adverteren jij waarschijnlijk niet
emo.gif
.
 
Bovenaan