Uitbreiding crew

Ruben

New member
Het is al vele mensen opgevallen maar we hebben er weer een crew lid bij. One2xs blijft maar groeien en omdat Lennard en ik het wel heel erg druk krijgen zijn we wat meer dingetjes aan het verdelen. Ten eerste natuurlijk Sebas die als moderator werd aangesteld en nu komt er iemand bij om ons te helpen met het verwerken met de tickets: Merlin.
Schrik dus niet als je een antwoord krijgt van Merlin. Merlin zal niet op alle vragen antwoord kunnen geven dus Lennard en ik blijven (natuurlijk) ook nog actief met het ticket beantwoorden. We zouden Merlin dat ook nooit willen aandoen, er worden ongelofelijk veel tickets geopend (en met succes behandeld).

Dus even voor de duidelijkheid:

Lennard: Beheerder
Ruben: Beheerder
Merlin: Support (oftewel tickets)
Sebas: Forum moderator
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
lol
eerst lennard dan jij
wat zou jesse ervan vinden...
 

Marjolein

Miss Marjolein
wist het idd al, het is alleen maar een teken dat het goed gaat met one2xs
thumbsup.gif
 
T

Tom

Guest
Kan Merlin nou ook een beetje beheerder functies, dus bijvoorbeeld je doe adv aanpassen als daar iets mis mee is en je een ticket hebt gestuurd.
en gefeliciteerd
biggrin.gif
 

Merlin

New member
Joo, Naja, wat Ruben zegt spreekt denk ik voor zich. Ik zal proberen een zo goed mogelijke bijdrage te leveren aan het beantwoorden van de tickets en dus jullie helpen, door middel van het leveren van support.

Enneh, bij deze alvast bedankt voor alle gefeliciteerd en succes berichtjes op de komende x pagina´s
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Yeah
worshippy.gif

Maar idd, kun jij ook bepaalde dingen aanpassen, of is het puur antwoorden op vragen die jij ook als lid zou hebben kunnen antwoorden?
 

Merlin

New member
Ik weet niet in hoeverre ik daar op in kan en mag gaan, maar ik heb wel genoeg mogelijkheden om jullie tickets ook daadwerkelijk te behandelen.

smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Okay
yummie.gif


Naja, van mij zal je sowieso niet veel zien. Het enige waarvoor ik tickets maak is het veranderen van houder gegevns op het moment
emo.gif
 

Miel

New member
Gefeliciteerd Merlijn!
Jullie zijn vergeten mijn rang te verhogen..Kunnen jullie die zsm doen?
biggrin.gif
 

Sjoerd

Active member
Anubisfan:
Jullie zijn vergeten mijn rang te verhogen..Kunnen jullie die zsm doen?
biggrin.gif


zodat Adverteerder en Anubisfan van plek ruilen?

zodat er staat:



Quote:
Adverteerder
Anubisfan
 

Miel

New member
En dan Anubisfan veranderen in "Masterlijk persoon".
Maar goed, we dwalen af, en ik slijm nu om mod te worden..
clown.gif
 

Tim

New member
Anubisfan:
Maar goed, we dwalen af, en ik slijm nu om mod te worden..
clown.gif


Vooral niet doen, dan gebeurt het alleen maar minder snel, als ze een mod willen hebben melden ze dat zelf wel
wink.gif

Gewoon een VIP status zou ook wel mooi zijn
biggrin.gif
 
T

Tom

Guest
Tim:

Anubisfan:
Maar goed, we dwalen af, en ik slijm nu om mod te worden..
clown.gif


Vooral niet doen, dan gebeurt het alleen maar minder snel, als ze een mod willen hebben melden ze dat zelf wel
wink.gif

Gewoon een VIP status zou ook wel mooi zijn
biggrin.gif



Ja, maar die moet je wel eerst krijgen
biggrin.gif
 
Bovenaan