Uitbreiding crew

Lennard

Active member
Koffie.
nopompom.gif
 

Kjeld

New member
Koffie is lekker!
Doorgaans heb ik op mijn stage om 7.00 uur in de ochtend al 3 bakken achter de kiezen
biggrin.gif

Om even wakker te worden..

Aan het eind van de dag is dit verveelvoudigd
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
dan wordt het koffie- en thee-juffrouw, maar denk niet dat het handig is. Van de ene kant van nederland naar de andere kant aleen maar om ff thee of koffie in te schenken
emo.gif

Of heeft one2xs ambities om gezellig gezamelijk in een kantoorruimte te gaan zitten?
schater.gif
 

Sjoerd

Active member
Komt er niet een kantoortje vrij in Wognum ofzo, waar jullie dan one2xs vanuit kunnen besturen?
emo.gif
 

Sebas

Active member
Sjoerd:
Komt er niet een kantoortje vrij in Wognum ofzo, waar jullie dan one2xs vanuit kunnen besturen?
emo.gif



Goed idee lennard & ruben verdienen toch genoeg aan ons.
 

Sjoerd

Active member
Sebas:

Sjoerd:
Komt er niet een kantoortje vrij in Wognum ofzo, waar jullie dan one2xs vanuit kunnen besturen?
emo.gif



Goed idee lennard & ruben verdienen toch genoeg aan ons.


dan kan ik stoer doen dat ik elke schooldag langs het hoofdkantoor van one2xs fiets
hypocrite.gif
 

Luukvdo

New member
Sjoerd:

Sebas:

Sjoerd:
Komt er niet een kantoortje vrij in Wognum ofzo, waar jullie dan one2xs vanuit kunnen besturen?
emo.gif



Goed idee lennard & ruben verdienen toch genoeg aan ons.


dan kan ik stoer doen dat ik elke schooldag langs het hoofdkantoor van one2xs fiets
hypocrite.gif


En je kan elke dag Lennard en Ruben lastig vallen op bezoek gaan xD
 

Sjoerd

Active member
Luukvdo:

Sjoerd:

Sebas:

Klik om eerdere quotes te tonen


Sjoerd:
Komt er niet een kantoortje vrij in Wognum ofzo, waar jullie dan one2xs vanuit kunnen besturen?
emo.gif







Goed idee lennard & ruben verdienen toch genoeg aan ons.


dan kan ik stoer doen dat ik elke schooldag langs het hoofdkantoor van one2xs fiets
hypocrite.gif


En je kan elke dag Lennard en Ruben lastig vallen op bezoek gaan xD


als ik niet wordt tegengehouden door bewakers die sinds kort altijd bij de poort staan
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nathan:
Sebas geen mod meer?
jawel, maar doet nu ook support erbij, was ergens een mededeling over al een week of 2 geleden geloof ik
smile.gif
 

Sebas

Active member
Marjolein:

Nathan:
Sebas geen mod meer?
jawel, maar doet nu ook support erbij, was ergens een mededeling over al een week of 2 geleden geloof ik
smile.gif




Klopt hier het bericht van lennard.


Lennard:
Jep inderdaad, vanaf vandaag regelt Sebas ook de tickets.
smile.gif


De verdeling:
Forum
Sebas, Ruben, Lennard

Tickets
Merlin, Sebas, Ruben, Lennard (Merlin en Sebas hebben niet overal rechten voor, dus voor sommige tickets zijn jullie nog gewoon van ons afhankelijk)

Advertenties / adverteerders
Lennard

Overig beheer
Ruben, Lennard

We zoeken geen nieuwe moderators of supportmensen ofzo, dus solliciteren heeft geen zin.
 

Lennard

Active member
Liteonit:
Enig idee wat een kantoortje huren tegenwoordig kost?
bye.gif

Ajoh, valt best mee. Doen we meteen een eigen datacentertje drbij voor het idee.
 
Bovenaan