veiliger handelen

Luukvdo

New member
Yusufnoor:
als je handelt dat er staat weet je zeker dat je ..... punten wilt verzenden naar ......
Het is geen habbo xD
Als je wilt handelen moet je al aanklikken dat je zeker weet dat je het wilt versturen
 

Jurgen

Active member
Dat is overdreven.
emo.gif

Eerst klik je al op "handelen" daarna vul je de gebruikersnaam is en het aantal punten. Dan moet je nog op de verzendknop klikken. Je kan dus zoiezo nooit "perongeluk" punten versturen..
emo.gif
 

Jesse

New member
Het is hier echt geen habbo ofzoow hoor
shiny.gif
.
En dan let je maar op Lennard heeft een te groot todo lijstje en ik denk niet dat dit nodig is om te veranderen.
 
L

Luukvdo

Guest
Remcoboy:

Nicknl:
Beter is gewoon een tussenpersoon/systeem


Ik vind het nooit erg om dit te zijn.


Ik ook niet
emo.gif
ik heb toch niks te doen hiero.
Maar wat het punt is, het is al zoooo vaak voorgesteld.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Flyvlmva:
Whahah
yummie.gif
,
Kijk dat is het grappige , je weet niet wie dan die tussenpersoon is..... in het echt
bye.gif



Er is al vaker vorgesteld om een aantal actieve betrouwbare leden (indien zij dit wilden doen) als tussenpersoon te laten fungeren. Deze persoon kan dan, wanneer men dit wilt van beide partijen de code/script/layout/punten/enz ontvangen, en pas wanneer van beide mensen de dienst is gestuurd, stuurt de tussenpersoon het door. Na een weekje nog niet gestuurd? Dan gaat het gewoon weer terug en is de deal gestopt.
 
L

Luukvdo

Guest
Flyvlmva:
Dat zal iedereen dan zelf moeten bepalen

Eerder Lennard/Ruben
Ik denk niet dat als iemand met 10 foutieve feedbacks zegt van: Ik ben betrouwbaar, dat ie betrouwbaar is
emo.gif
 

Tom

Active member
Ik ben serieus, ik zal alleen een kleine vergoeding vragen voor als ik als tussenpersoon word gevraagd, dit zal ik ook van te voren bekend maken en niet pas als de handel al is begonnen.
 
L

Luukvdo

Guest
Tom:
Ik ben serieus, ik zal alleen een kleine vergoeding vragen voor als ik als tussenpersoon word gevraagd, dit zal ik ook van te voren bekend maken en niet pas als de handel al is begonnen.

Als jij tussenpersoon was zou ik nooit meer handelen
yummie.gif

Neej grapje
yummie.gif

Maar waarom zou je een vergoeding willen?
Als lennard/Ruben iemand zoeken dan zullen ze heus wel iemand vinden die vrijwillig wil.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nicknl:

Tom:
Ik ben serieus, ik zal alleen een kleine vergoeding vragen voor als ik als tussenpersoon word gevraagd, dit zal ik ook van te voren bekend maken en niet pas als de handel al is begonnen.

Als jij tussenpersoon was zou ik nooit meer handelen
yummie.gif

Neej grapje
yummie.gif

Maar waarom zou je een vergoeding willen?
Als lennard/Ruben iemand zoeken dan zullen ze heus wel iemand vinden die vrijwillig wil.



Waarom zou je een vergoeding willen: Die persoon steekt zijn eigen tijd in het eerlijk handelen, en meestal wordt je daar toch niet eens voor bedankt.
 

Marjolein

Miss Marjolein
dit topic ging toch over een eventueel knopje voor extra controle of je zeker weet dat je punten wil over maken naar iemand? De discussie over tussenpersonen hebben we al eens eerder gehad en draaide ook op niks uit omdat niemand 100% betrouwbaar is
yummie.gif


En betreft het extra knopje, lijkt me een beetje onnodig aangezien je zelf de naam in moet vullen en de punten dus je weet allang waar je mee bezig bent
smile.gif
 

Luukvdo

New member
Misschien is het een idee om iets te maken waar je het bestand dat je gemaakt hebt kan uploaden en de naam voor wie het is, dat de ander dan het aantal punten invult en als ze allebei akkoord zijn gegaan, de maker de punten krijgt en de persoon voor wie het is het bestand
 
Bovenaan