Veiling idee

Arjann

New member
He,

Ik weet niet of het eerder is voorgesteld, maar ik had dus een idee voor de veiling...

Als iemand nou bied, maar je weet niet zeker dat ze het hebben en het uiteindelijk op een flop uitdraaid, is natuurlijk vervelend.

Dus mijn idee: Als iemand bied gaat het van zijn punten af. Wanneer er word overgeboden dan krijgt hij het weer terug. (En wanneer veiling afgelopen is bijvoorbeeld dat het domein of host automatisch in ruilbank verschijnt)

Zo voorkom je narigheid en scam.
 
G

Guest

Guest
Lang niet iedereen heeft de domein namen of hosting bij one2xs.
Ik heb al mijn Domeinen bij een ander bedrijf staan en mijn hosting is weer een ander bedrijf.
 
G

Guest

Guest
De helft van deze suggestie wordt ooit al uitgevoerd, een automatische handelsplek / veiling dacht ik.., maar dat die punten eraf gaan vind ik niets..
Dan zou je ook niet meer op een andere veiling kunnen bieden als je niet genoeg hebt..
 

Lennard

Active member
En je kan dan niet meer bieden op producten als je geen punten hebt. Dat klinkt goed, maar sommige leden gaan pas punten regelen als ze een veiling winnen, en dat kan dan dus niet meer.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
En je kan dan niet meer bieden op producten als je geen punten hebt. Dat klinkt goed, maar sommige leden gaan pas punten regelen als ze een veiling winnen, en dat kan dan dus niet meer.


Dat bedoel ik..
Ik zat ook al te denken, ja.. Maar dan los je wel op dat mensen niet op elke veiling gaan bieden als ze niet genoeg punten hebben..
Dus wilde ik dat weghalen maar toen bedacht ik ook, ja maar sommige kopen pas punten als ze de veiling winnen..
 

Mikeb

New member
Onhandig. Als je dus bied en je wint hem heeft die persoon de punten dus en dat is handig voor scam.. Niet doen dus
 
Bovenaan