Veiling verandere met controle

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Hey,

De laatste tijd ben ik zelf weer wat actiever in het verkopen van dingen, waarmee ik de veiling veel gebruik, alleen al verkoopt iets niet goed, dan is de veiling niet meer geldig.
Ik weet het, er zijn al veel vraag naar geweest, maar deze keer met controle. En als die afgekeurd word krijgt diegene 1% waarschuwingsniveau (voorbeeld).
Zo kan je toch nog gebruik maken van de veiling.
Je kan dan ook de veiling alleen aanpassen als er nog geen boden zijn, want als er een bod is word het natuurlijk verkocht!
Het goedkeuren/afkeuren van de verandering kunnen dan medewerkers doen, die kunnen dan controleren of het echt serieuze wijziging is en eventueel al vermeld is in de topic.

Mvg,
Wouter(r)
 

Bramk

New member
Dat van die %tjes vind ik niet goed, dan pas je het beter niet aan en begin je een nieuw topic.
Voor de rest is het wel een goed idee alleen zou je niet mogen kunnen verhogen enkele je verlagen van prijs.
 

Bramk

New member
Lennard (link):
Veiling wijzigen zolang nog niemand een bod heeft uitgebracht dat lijkt me wel wat ja.


Inderdaad, anders moet je misschien weer je topic sluiten of moeilijk doen door een veiling te houden zonder dat ding ect.
 

Janm

Active member
Verlagen zou inderdaad altijd gewoon moeten kunnen.
smile.gif
 
Bovenaan