Veiling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desire

Active member
Hallo,

Het schoot me gister al te binnen
emo.gif
alleen door die crash is dit weg, maar ik vind het nogal vervelend als ik een veiling bied en dat je de veiling pas na zoveel dagen wint, en ondertussen kan er al iemand anders hebben geboden in de veiling, en als je nou echt zo graag dat product wilt is het erg vervelend als je dan niet wint..

Dus nu een lang verhaal kort te houden: een PM/melding ontvangen nadat er een nieuw bod is uitgebracht in de veiling waarin je hebt geboden.

Mvg,
Desire
 

Sjoerd

Active member
En ik had hier gister al op gereageerd dat dit idee al op de Todo-lijst staat en er waarschijnlijk ooit zal komen.
wink.gif

Er zal waarschijnlijk ook ooit wel eens een topic voor gemaakt zijn.
 

Desire

Active member
Ow oke, dit wist ik dus niet zeker, dus ik dacht stel het nog maar eve voor, Maar omdat ik er gister avond niet was kon ik uw reactie niet lezen
emo.gif
In ieder geval bedankt
biggrin.gif
 
G

Guest

Guest
Sjoerd (link):
En ik had hier gister al op gereageerd dat dit idee al op de Todo-lijst staat en er waarschijnlijk ooit zal komen.
wink.gif

Er zal waarschijnlijk ook ooit wel eens een topic voor gemaakt zijn.


Ja, kon hem alleen niet zo snel vinden
emo.gif
 

Wiitse

New member
Goed, en al vaker voorgesteld idee. Ik vind alleen het verhaaltje in de startpost alleen nergens op slaan. Als je het echt wil kijk je wel vaker in het topic, en anders bied je de buy-now.
 

Desire

Active member
Wiitse (link):
Goed, en al vaker voorgesteld idee. Ik vind alleen het verhaaltje in de startpost alleen nergens op slaan. Als je het echt wil kijk je wel vaker in het topic, en anders bied je de buy-now.


Als je niet elke dag, dag en nacht online bent kun je toch moeilijk in dat topic kijken
wink.gif
 

Wiitse

New member
De veiling loopt meestal niet 5 minuten na het laatste bod af.
emo.gif
Als je het echt wilt bied je de buy-now of kijk je vaker.
 

Desire

Active member
Wiitse (link):
De veiling loopt meestal niet 5 minuten na het laatste bod af.
emo.gif
Als je het echt wilt bied je de buy-now of kijk je vaker.


Ja maar alsnog, als de veiling 24 uur duurt, en je bent de volgende dag niet online dan heb je het product niet. En niet iedereen bied de BIN omdat ze misschien niet genoeg punten hebben
wink.gif
 

Epicrobzer

Active member
Desire (link):

Wiitse (link):
Goed, en al vaker voorgesteld idee. Ik vind alleen het verhaaltje in de startpost alleen nergens op slaan. Als je het echt wil kijk je wel vaker in het topic, en anders bied je de buy-now.


Als je niet elke dag, dag en nacht online bent kun je toch moeilijk in dat topic kijken
wink.gif




Wat heb je dan aan die pm?
 

Desire

Active member
Epicrobzer (link):

Desire (link):

Wiitse (link):
Goed, en al vaker voorgesteld idee. Ik vind alleen het verhaaltje in de startpost alleen nergens op slaan. Als je het echt wil kijk je wel vaker in het topic, en anders bied je de buy-now.


Als je niet elke dag, dag en nacht online bent kun je toch moeilijk in dat topic kijken
wink.gif




Wat heb je dan aan die pm?



Bijv. als de veiling na 78uur ofso pas verloopt en je hebt geen tijd om snel op andere pagina`s te kijken, dan kun je die PM bekijken en weet je ook meteen of er nog iemand heeft geboden
wink.gif
 

Desire

Active member
Braam (link):
Dan kun je net zo goed op de homepage kijken


Zullen we nu ophouden over deze discussie?
emo.gif
jullie komen toch steeds met het zelfde antwoord.

Hij staat al op de to-do list
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Desire (link):

Braam (link):
Dan kun je net zo goed op de homepage kijken


Zullen we nu ophouden over deze discussie?
emo.gif
jullie komen toch steeds met het zelfde antwoord.

Hij staat al op de to-do list
emo.gif


inderdaad, dus een goede reden om dit topic te sluiten
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan