Verbannen Leden

Smiegles

Active member
He,
laat ik het zo zeggen.
ik ben een tijdje verbannen geweest (terecht).
maar ik ergerde me eraan dat ik niet mijn spullen kon beheren.
zou het niet handig zijn om een verbannen Paneel te maken met daar in.
- producten
- tickets
- en punten zodat je dingen kan verlengen als het moet?

Mvg

Smiegles
 

Freestyle

New member
Ik vind het een goed idee. Voor al omdat je punten, domein, webhost Van je zelf is.
En het vrijwel niks met het forum te maken heeft. (behalve als je er mee handelt)
 

Lennard

Active member
Nee, je kunt ook verbannen zijn omdat je dingen deed met je producten wat niet mag.

Je kunt je spullen beheren door ons een mailtje te sturen. Duurt wat langer en gaat wat moeilijker, maar dan had je je maar moeten gedragen.
 

Freestyle

New member
Lennard (link):
Nee, je kunt ook verbannen zijn omdat je dingen deed met je producten wat niet mag.

Je kunt je spullen beheren door ons een mailtje te sturen. Duurt wat langer en gaat wat moeilijker, maar dan had je je maar moeten gedragen.


Kan je dan niet doen. Als je gebannen word omdat je verboden dingen deed met je producten dat je dan gewoon helemaal verbannen bent. En anders sociale ban. je kan alleen je spullen beheren.

IS volgens mij wel eens voorgesteld??
 

Lennard

Active member
Ja maar dan moet ik weer een bansoort erbij programmeren, en ik heb weinig zin om uren lang aan het werk te zijn om het hier beter te maken voor personen die zich hebben misdragen.
 

Smiegles

Active member
Kun je niet iets toevoegen aan de tabel met 1,2 en dan

if($spullen ==1){
hier voor de mensen die mogen }
else {
echo je hebt je spullen misbruikt dus je mag ze niet meer gebruiken; }
 

Luukvdo

New member
Dan moet er alsnog een hoop opnieuw geprogrammeerd worden. Bovendien is dit al een keer voorgesteld en afgekeurd
 

Smiegles

Active member
Lennard (link):
Ja maar dan moet ik weer een bansoort erbij programmeren, en ik heb weinig zin om uren lang aan het werk te zijn om het hier beter te maken voor personen die zich hebben misdragen.

Vind je niet dat iedereen gelijk staat en iedereen gewoon bij zijn spullen moet kunnen dan?
 

Luukvdo

New member
Jij krijgt niet voor niks een ban, bovendien krijg je de mogelijkheid om via contact je producten deels nog te beheren
 

Smiegles

Active member
Luukvdo (link):
Jij krijgt niet voor niks een ban, bovendien krijg je de mogelijkheid om via contact je producten deels nog te beheren


Reactie is meestal na 1 dag of 2
dat moet je toch gewoon zelf kunnen doen.
 

Marjolein

Miss Marjolein
ik snap werkelijk niet wat het probleem is om dit via contact te regelen...
En wat valt er te beheren in een maand afwezigheid?
Je gaat niet 6x in de maand je nameservers aanpassen en je hoeft maar 1x per jaar te verlengen.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat je dataverkeer wil bijkopen, kan makkelijk via contact aangezien dit toch niet a la minuut geregeld is, ook niet via de "gewone" weg.
 

Semmiiee

New member
Marjolein (link):
ik snap werkelijk niet wat het probleem is om dit via contact te regelen...
En wat valt er te beheren in een maand afwezigheid?
Je gaat niet 6x in de maand je nameservers aanpassen en je hoeft maar 1x per jaar te verlengen.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat je dataverkeer wil bijkopen, kan makkelijk via contact aangezien dit toch niet a la minuut geregeld is, ook niet via de "gewone" weg.


Al aan VPSen gedacht?
 

Smiegles

Active member
Marjolein (link):
ik snap werkelijk niet wat het probleem is om dit via contact te regelen...
En wat valt er te beheren in een maand afwezigheid?
Je gaat niet 6x in de maand je nameservers aanpassen en je hoeft maar 1x per jaar te verlengen.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat je dataverkeer wil bijkopen, kan makkelijk via contact aangezien dit toch niet a la minuut geregeld is, ook niet via de "gewone" weg.

mijn host was gedeactiveerd en ze wouden allemaal bewijs dat ik het was
 

Lennard

Active member
Smiegles (link):

Lennard (link):
Ja maar dan moet ik weer een bansoort erbij programmeren, en ik heb weinig zin om uren lang aan het werk te zijn om het hier beter te maken voor personen die zich hebben misdragen.

Vind je niet dat iedereen gelijk staat

Uiteraard, al snap ik niet wat dat hiermee te maken heeft.

Houd je aan de regels, dan hoef je je hier helemaal niet druk om te maken.
 

Freestyle

New member
Lennard (link):

Smiegles (link):

Lennard (link):
Ja maar dan moet ik weer een bansoort erbij programmeren, en ik heb weinig zin om uren lang aan het werk te zijn om het hier beter te maken voor personen die zich hebben misdragen.

Vind je niet dat iedereen gelijk staat

Uiteraard, al snap ik niet wat dat hiermee te maken heeft.

Houd je aan de regels, dan hoef je je hier helemaal niet druk om te maken.



Je krijgt hier ook 30% als je je eigen mening geeft. Dus ook al gedraag je je en geef je je mening in een pb dan krijg je 30% iig ik. Maak ik ticket is ie opeens weg uit dat overzicht. Dus dat is niet helemaal waar.

Maar verder Ik geloof nooit dat je meer dan 1/2 dagen bezig bent om dat in te bouwen hoor.
 

Lennard

Active member
Je krijgt geen 30% als je je mening geeft.
Je krijgt 30% als je iemand een teringmongool noemt en zegt dat hij dood mag vallen, maar dat valt niet echt onder mening geven volgens mij.

Het is ook niet zo dat we je tickets verwijderen als je een klacht hebt ofzo. Er zijn altijd mensen die het niet eens zijn met waarschuwingen e.d., en die tickets behandelen we ook gewoon. We halen vaak zat een waarschuwing of zelfs een ban weer weg als we doorhebben dat we fout zitten, en daar krijg je zelfs gratis excuses van ons bij.
Volgens mij lossen we alles dus vrij netjes op. Als je een ban krijgt dan heb je die echt verdiend en dan moet je maar wat moeite doen om je spullen te beheren.
 

Marjolein

Miss Marjolein
@ Freestyle: je waarschuwing staat hier in dit topic niet ter discussie. Maar als Lennard zegt dat hij dit niet wil inbouwen dan heeft het weinig zin om er over op door te hameren. Accepteer het, dikke pech voor iedereen die er voor waren maar het beleid van One2xs is nu eenmaal dat als je je misdragen heb dat je een volledige ban krijgt en niet een beetje verbannen wordt.
 

Smiegles

Active member
Marjolein (link):
@ Freestyle: je waarschuwing staat hier in dit topic niet ter discussie. Maar als Lennard zegt dat hij dit niet wil inbouwen dan heeft het weinig zin om er over op door te hameren. Accepteer het, dikke pech voor iedereen die er voor waren maar het beleid van One2xs is nu eenmaal dat als je je misdragen heb dat je een volledige ban krijgt en niet een beetje verbannen wordt.


Dit is wel in het belang van ieder lid die zijn goederen wil kunnen benuten hoe dan ook
 
Bovenaan