Verbannen leden

Smiegles

Active member
Dag ,

het leek mij een leuk idee,
dat als een lid verbannen is van one2xs voor altijd en hij heeft bijvoorbeeld nog 10 punten.
dat alle leden die "actief" meedoen kans maken op die punten.
dat is dan 1 x per maand
biggrin.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Dit slaat nergens op..
Ook al is die gene verbannen, Gewoon die punten laten staan
smile.gif
 

Smiegles

Active member
ja maar ze zijn toch verbannen en kunnen nooit meer op hun account?
(als je voor de 2de x verbannen bent he.)
 

Luukvdo

New member
Als ze voor de 2e keer verbannen zijn kunnen ze er na een jaar weer op en na de 3e keer na 10 jaar. Een echte permban is het dus niet maar het komt er wel dichtbij
 

Maartenl

New member
Luukvdo (link):
Als ze voor de 2e keer verbannen zijn kunnen ze er na een jaar weer op en na de 3e keer na 10 jaar. Een echte permban is het dus niet maar het komt er wel dichtbij


Volgens mij komt er niemand na 10 jaar terug.
 

Luukvdo

New member
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat er een kans is dat de verbannen leden nog terug komen en wij de punten dan niet mogen en niet gaan verloten, waar dit uiteindelijk op neerkomt
 

Janm

Active member
Dan gaan andere leden elkaar ook op elk bericht reporten. Vooral leden met veel punten worden dan vaak gereport.

Als ze dan ook nog verbannen worden vieren ze zowat een feest
emo.gif


Voorbeeld was ook verbannen, lijkt mij niet leuk voor hem als je al zijn 160 punten even gaat verloten.
 

Dylano

New member
En diegene die verbannen is, kan altijd via One2xs ( Beheer, Moderators ) iets laten kopen met mail etc. Als je genoeg punten hebt, het werkt dan meestal dan via mail.

Had ergens een topic hierover gevonden dat je een mail naar One2xs kunt sturen voor je Domeinnaam of Host te kunnen verlengen / een kunt kopen.
 

Jesse

New member
Voor de leden is het wel leuk, maar ik denk niet dat je dit zomaar kunt maken...
Je kunt niet zomaar iemands punten afpakken
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Maxsz (link):
Toen ik verbannen was heeft one2xs mijn punten ook afgenomen hoor ;p
Omdat jij zo nodig mensen moest oplichten, dan lijkt het me niet geheel onterecht dat we die punten weer afpakken en teruggeven.
smile.gif


Vertel voortaan graag het hele verhaal.
 
G

Guest

Guest
Smiegles (link):
ja maar ze zijn toch verbannen en kunnen nooit meer op hun account?
(als je voor de 2de x verbannen bent he.)


Ik vind t ook wel leuk als ik jou punten mag hebben... heeft dit iets met "Arm" te maken?
 

Smiegles

Active member
Basaapjes (link):

Smiegles (link):
ja maar ze zijn toch verbannen en kunnen nooit meer op hun account?
(als je voor de 2de x verbannen bent he.)


Ik vind t ook wel leuk als ik jou punten mag hebben... heeft dit iets met "Arm" te maken?



nee wil je 0.01?
 
Bovenaan