Verbannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexweg

New member
Ik "alexx" ben verbannen.
Ik wou aleen vragen of ik mezelf kon laten vergeven.
Ik heb een ticket aangemaakt met als titel "Ben je dom".

Omdat ik een gsm plaatje (mijn binnekort gsm) tegroot in me onderschrift had.
Ik had van Merlin een waarschuwing gehad maar niet echt.. ik ben het wel waard 10%
Maar toen vergaf ik me in de ticket en kreeg een ban.

Iedereen maakt fouten en ik ben 1tje van de iedereen, sorry Lennard..
Aleen One2xs.com is zo a part of my hart , ik verdien hier ik heb hier gesprekken met iedereen.
Ik geef eigenlijk hierom alles.

Ik heb dit topic gemaakt om me gevoelens wat op te maken,
maar Lennard als je dit leest, vergeef me en geef me account terug aub.

Bedankt iedereen.
Alexx
 

Merlin

New member
Dubbelaccounts zijn verboden, +10%
Grapje, ban had je niet verdient vind ik maar als we je waarschuwen voor een te grote sig moet je niet eigenwijs gaan doen en m terug zetten... Dan vraag je natuurlijk om sancties...
 

Alexweg

New member
Ik wou aleen uitleggen met me situati anders heb ik geen directcontact met lennard en andere mods zoals jou.

ik snap wel dat ik 10% verdient maar als je 10% verdiend reageerd iedereen boosachtig,
en zei ik dat hij "dom" was maar dat bedoelde ik ook niet en hij weet het volgens mij ook.
ik heb niet veel gedaan ik heb aleen "dom" gezegt hopelijk heeft lennard me begrepen

Sorry lennard
santabaard.gif


edit ; ik heb drna wel naar lennard geluisterd door hem kleiner temaken..
 

Lennard

Active member
Mwah, als jij gaat lopen schelden en schreeuwen dat je zelf wel bepaalt wat je doet met je onderschrift dan ga ik echt niet aardig zijn en je waarschuwing weghalen.
 

Merlin

New member
Ik heb zo juist even de ticket conversatie tussen jou en Lennard doorgelezen en ik vind dat je duidelijk wel over een streep bent gegaan... Dan moet je niet hier op hangende pootjes komen zielig doen...

Maar het voeren van deze conversatie hier is vrij nutteloos dus een slotje lijkt me wel van toepassing.
Mail maar verder met Lennard voor een oplossing...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan