Verbanningen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fass

Active member
Ik heb een suggestie op basis van deze vraag van Tendmex:

Quote:
Hoi heb vraagje
Stel je hebt host+domein waar je een site opgemaakt hebt gehost bij one2xs en dan word je verbannen
is dan je site ofline? Of gaat hij dan ofline als je domein+host verlopen is?

Mij lijkt het logisch dat als je wordt verbannen door spammen op het forum, dat je dan niet de toegang tot de hele site, maar alleen het forum wordt ontnomen.
Ik denk dat dit een win-win situatie is: De forumgebruikers hebben geen last meer van gespam, het gedupeerde lid kan nog gewoon zijn site onderhouden (Ook handig als hij zijn klanten bij One2xs heeft geregistreerd), en de beheerders verliezen geen actief lid, plus, mensen durven hun klanten hier te registreren en dat levert ook weer wat op.

Kom nou alsjeblieft niet met reacties als Eigen schuld, dikke bult, want onterechte warns bestaan, en dubbelposten, smilieposten, de veiling niet kunnen betalen etcetera zijn nou niet echt ernstige, criminele zaken...

Ik ben overtuigd dat dit er moet komen!
 

Fass

Active member
Zijn er nog mensen met tegenargumenten die pijn willen voelen?
swhip.gif
 

Maartenl

New member
Ik vind het handig want is de eigenaar van bv netlog wordt gebannen voor een jaar kan hij zijn domein niet verlengen wat in dit geval zeer erg is.
 

Sjoerd

Active member
Fassdfds (link):
Ik heb een suggestie op basis van deze vraag van Tendmex:

Quote:
Hoi heb vraagje
Stel je hebt host+domein waar je een site opgemaakt hebt gehost bij one2xs en dan word je verbannen
is dan je site ofline? Of gaat hij dan ofline als je domein+host verlopen is?

Mij lijkt het logisch dat als je wordt verbannen door spammen op het forum, dat je dan niet de toegang tot de hele site, maar alleen het forum wordt ontnomen.
Ik denk dat dit een win-win situatie is: De forumgebruikers hebben geen last meer van gespam, het gedupeerde lid kan nog gewoon zijn site onderhouden (Ook handig als hij zijn klanten bij One2xs heeft geregistreerd), en de beheerders verliezen geen actief lid, plus, mensen durven hun klanten hier te registreren en dat levert ook weer wat op.

Kom nou alsjeblieft niet met reacties als Eigen schuld, dikke bult, want onterechte warns bestaan, en dubbelposten, smilieposten, de veiling niet kunnen betalen etcetera zijn nou niet echt ernstige, criminele zaken...

Ik ben overtuigd dat dit er moet komen!

Het gebeurt niet zomaar dat er 6x een onterechte waarschuwing is gegeven. Je moet je gewoon aan de regels houden, dan blijft het goed. Jij vind die warns misschien onterecht, maar ze zijn waarschijnlijk wel degelijk terecht. En als je niet genoeg punten hebt, biedt dan ook niet meer dan je hebt.


Maartenl (link):
Ik vind het handig want is de eigenaar van bv netlog wordt gebannen voor een jaar kan hij zijn domein niet verlengen wat in dit geval zeer erg is.
Als je eigenaar van een grote site bent, host je niet zo snel bij o2x, en als je gewoon niets fout doet, raak je ook niet verbannen.


Fassdfds (link):
Idd, en dat dan omdat hij perongeluk driedubbelposte..?
emo.gif

Per ongeluk driedubelposten gaat niet zo snel, je hebt altijd de balk met dat het laatste bericht van jou is. Dus een dubbelpost hoort al niet voor te komen
 

Wiitse

New member
Fassdfds (link):
Idd, en dat dan omdat hij perongeluk driedubbelposte..?
emo.gif



Hoe doe je dat per ongeluk? En dat is vast niet de reden dat hij verbannen is.
emo.gif
 
G

Guest

Guest
Vind ik ook, je website moet niet zomaar ontnomen worden.
 

Sjoerd

Active member
Basaapjes (link):
Vind ik ook, je website moet niet zomaar ontnomen worden.
Als je je gewoon aan de regels houd, wordt je niet eens verbannen.
Als je iets wilt laten verlengen en genoeg punten hebt, stuur je maar een email, anders heb je pech.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Fassdfds (link):
Kom nou alsjeblieft niet met reacties als Eigen schuld, dikke bult, want onterechte warns bestaan, en dubbelposten, smilieposten, de veiling niet kunnen betalen etcetera zijn nou niet echt ernstige, criminele zaken...


onterechte warns bestaan niet, als wij een warn geven is dit niet voor de lol maar omdat je iets gedaan heb wat volgens de regels niet mag. En dubbelposten, smileyposten en de veilingregels overtreden zijn geen criminele zaken nee maar als je dit te vaak doet dan loop je nou eenmaal de kans om aan de 100% te komen. Dit gebeurd niet in 1x, een warn is ervoor bedoeld om je erop attent te maken om de regels na te leven en als je dan toch door blijft gaan dan zijn de consequenties voor jezelf. Je weet dan dat je niet meer zelf je producten kan beheren.

Ik sluit dit topic dan ook omdat deze suggestie al vaker is voorgesteld en is al evenveel keer afgewezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan