Verbod

Cassisfles

Active member
Hallo allemaal :]

Mij lijkt het een goed idee als er verbod komt op het handelen van kortingcodes, bijvoorbeeld van AdWords. Vaak is dan eerst een investering nodig voor dat je de code daadwerkelijk kunt benutten, echter kun je dit soort codes vaak gewoon gratis op het internet of in de (week)bladen (denk bijvoorbeeld aan ComputerIdee) vinden.

Daarbij vind ik het ook een beetje vreemd dat er in hier in kortingen mag worden gehandeld voor grote webshops, zoals Bol.com. Ook deze codes kun je vaak op internet vinden.

Daarom is mijn voorstel/suggestie: Het moet verboden worden om in producten te handelen die gratis te verkrijgen zijn op het internet of andere media, behalve wanneer er daadwerkelijk iets voor het product is gedaan om het te verkrijgen (bijvoorbeeld sparen op spaarsite, zoals one2xs).

Hieronder staat een Poll zodat jullie kunnen stemmen
smile.gif

Hopelijk vinden jullie het wat!

Met vriendelijke groet,
Jeffrey
 
G

Guest

Guest
Nee, Dan krijg je weer van die "welles niettus" discussies of iemand nu wel of geen code mag verkopen.

Ik vind het prima zoals het is.
 

Robbert

New member
Unites (link):
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd hoor
emo.gif



Zolang het een persoonlijke code is die je hebt ontvangen en niet een code is die bijvoorbeeld op http://www.actiecode.nl/ staat is er weinig aan de hand lijkt me.
En als jij ze niet wil kopen sta je daar vrij in, niemand verplicht je iets dus het probleem is mij nog niet duidelijk.
 

Sjoerd

Active member
Zon beetje dit dus?

Aanbiedingen Regels (link):
Wat mag er hier niet:
...
- Dingen aanbieden die zonder veel moeite voor vrijwel iedereen ergens anders gratis, voor een symbolisch bedrag of voor een prijs die een stuk onder de echte marktwaarde ligt te krijgen zijn
...
 

Yorrick

Active member
Robbert (link):
Tl;dr
Ik zie het probleem niet echt. Koop het of koop het niet, dat is je eigen keus.


Dit inderdaad.
Als je iets aanbied dat gratis is en niemand wil het, dan zal ook niemand bieden.
Dus als er vraag naar is, snap ik niet waarom je het zo maar gaat verbieden..
 

Robindh

Active member
Unites (link):
Het moet verboden worden om in producten te handelen die gratis te verkrijgen zijn op het internet of andere media, behalve wanneer er daadwerkelijk iets voor het product is gedaan om het te verkrijgen (bijvoorbeeld sparen op spaarsite, zoals one2xs)


Deze regel bestaat al.

Groetjens
 
N

Nick

Guest
Robindh (link):

Unites (link):
Het moet verboden worden om in producten te handelen die gratis te verkrijgen zijn op het internet of andere media, behalve wanneer er daadwerkelijk iets voor het product is gedaan om het te verkrijgen (bijvoorbeeld sparen op spaarsite, zoals one2xs)


Deze regel bestaat al.

Groetjens



En zon antwoord was al gegeven.

Groetjens
 
Bovenaan