Verdienen op de schop

August

Test
Hey,

ik vind de pagina Verdienen er een beetje onprofessioneel uitzien.
Ik denk dat het veel beter en aantrekkelijker kan.

Hoe precies weet ik niet, maar er moet iets met de indeling gebeuren, en je moet kunnen sorteren.
Ook moeten de sterren al op de pagina Verdienen te zien zijn.

Hopelijk denken jullie een beetje mee
biggrin.gif


Groetjes,
August
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Alles moet eigenlijk op de schop. De site groeit uit zn voegen en alles hangt maar een beetje aan elkaar.
 

Jordy

New member
Rik (link):
Alles moet eigenlijk op de schop. De site groeit uit zn voegen en alles hangt maar een beetje aan elkaar.


Hier ben ik het mee eens.
 

Videotube

New member
Jordyz (link):

Rik (link):
Alles moet eigenlijk op de schop. De site groeit uit zn voegen en alles hangt maar een beetje aan elkaar.


Hier ben ik het mee eens.



Ik ook, gaat wel moeilijk worden denk ik voor Lennard.
 

Patricka

New member
Calvin (link):
Een nieuwe design/lay-out is zeer welkom! Maar eerst de andere zaken op orde krijgen!


Dat hebben al zat mensen aangegeven om te willen doen, onder andere ik ook.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Waarom organiseert Lennard niet een contest voor wie de beste layout kan maken
Waarvan de winnaar de layout voor de hele site mag maken & een vergoeding krijgt?
 

Patricka

New member
Nielsie (link):
Waarom organiseert Lennard niet een contest voor wie de beste layout kan maken
Waarvan de winnaar de layout voor de hele site mag maken & een vergoeding krijgt?


Dat is natuurlijk een keuze aan Lennard, maar dan haak ik per definitie al af. Maar goed, nogmaals dat ik aan Lennard of die wel een nieuwe wilt hebben.
 
J

Jordy

Guest
Patricka (link):

Nielsie (link):
Waarom organiseert Lennard niet een contest voor wie de beste layout kan maken
Waarvan de winnaar de layout voor de hele site mag maken & een vergoeding krijgt?


Dat is natuurlijk een keuze aan Lennard, maar dan haak ik per definitie al af. Maar goed, nogmaals dat ik aan Lennard of die wel een nieuwe wilt hebben.



Maak het gewoon, post die layout in suggesties en pm de psd naar Lennard.
(als het niet teveel werk is hoor)

Dan kan Lennard het ook echt zien ipv een aanbod en is de kans sneller dat hij ermee akkoord gaat.
 

Patricka

New member
Nicknl (link):

Patricka (link):

Nielsie (link):
Waarom organiseert Lennard niet een contest voor wie de beste layout kan maken
Waarvan de winnaar de layout voor de hele site mag maken & een vergoeding krijgt?


Dat is natuurlijk een keuze aan Lennard, maar dan haak ik per definitie al af. Maar goed, nogmaals dat ik aan Lennard of die wel een nieuwe wilt hebben.



Maak het gewoon, post die layout in suggesties en pm de psd naar Lennard.
(als het niet teveel werk is hoor)

Dan kan Lennard het ook echt zien ipv een aanbod en is de kans sneller dat hij ermee akkoord gaat.



Nee, een goede overzichtelijke template die ook nog eens gebruiksvriendelijk is maak je niet in een paar uurtjes. Hier gaat dus wel wat tijd inzitten, waardoor ik dat niet ga doen. Maar mocht Lennard geïnteresseerd zijn in mijn diensten weet hij me wel te vinden.
 

Jordy

New member
Maar waarom willen jullie een nieuwe layout? Om het idee dat deze al 4 a 5 jaar oud is te vernieuwen?

Ik vindt het zo nog wel goed, alleen sommige paginas mogen wel op de shop.
 

Sanderc

New member
Jordyz (link):
Maar waarom willen jullie een nieuwe layout? Om het idee dat deze al 4 a 5 jaar oud is te vernieuwen?

Ik vindt het zo nog wel goed, alleen sommige paginas mogen wel op de shop.


Dan gewoon gelijk nieuwe layout?

Anders heb je zo 1 moderne pagina en de rest nog 2007 style...

Ik vind nu niet dat het helemaal een nieuwe layout moet, maar een beetje moderner mag wel...
 

Jelle

Active member
Sanderc (link):

Jordyz (link):
Maar waarom willen jullie een nieuwe layout? Om het idee dat deze al 4 a 5 jaar oud is te vernieuwen?

Ik vindt het zo nog wel goed, alleen sommige paginas mogen wel op de shop.


Dan gewoon gelijk nieuwe layout?

Anders heb je zo 1 moderne pagina en de rest nog 2007 style...

Ik vind nu niet dat het helemaal een nieuwe layout moet, maar een beetje moderner mag wel...


Helemaal mee eens maar Lennard zal wel zo denken Tja, ik ga er niet meer door verdienen maar het kost me wel veel geld. Dus ik denk niet dat het snel zal komen.
 

Patricka

New member
Jordyz (link):
Maar waarom willen jullie een nieuwe layout? Om het idee dat deze al 4 a 5 jaar oud is te vernieuwen?

Ik vindt het zo nog wel goed, alleen sommige paginas mogen wel op de shop.


Je moet met de tijd mee gaan. Deze template is al sinds het begin dat one2xs bestaat (2008). Dus dat is inmiddels al 4,5 jaar geleden. Alles is veranderd, er zijn veel meer mogelijk dan 4 jaar terug.

Ik geloof er heilig in dat als men om de zoveel tijd de website een make-over geeft dat je meer nieuwe leden aantrekt.
 

Jurgen

Active member
De layout mag op zich wel wat breder ja. De huidige layout past drie keer op mn scherm, ziet er nogal smal uit.
yummie.gif
 

Sfpmarc

New member
Patricka (link):

Jordyz (link):
Maar waarom willen jullie een nieuwe layout? Om het idee dat deze al 4 a 5 jaar oud is te vernieuwen?

Ik vindt het zo nog wel goed, alleen sommige paginas mogen wel op de shop.


Je moet met de tijd mee gaan. Deze template is al sinds het begin dat one2xs bestaat (2008). Dus dat is inmiddels al 4,5 jaar geleden. Alles is veranderd, er zijn veel meer mogelijk dan 4 jaar terug.

Ik geloof er heilig in dat als men om de zoveel tijd de website een make-over geeft dat je meer nieuwe leden aantrekt.



Ben ik helemaal mee eens.
emo.gif
 

Antonn

New member
Jelleh (link):

Sanderc (link):

Jordyz (link):
Maar waarom willen jullie een nieuwe layout? Om het idee dat deze al 4 a 5 jaar oud is te vernieuwen?

Ik vindt het zo nog wel goed, alleen sommige paginas mogen wel op de shop.


Dan gewoon gelijk nieuwe layout?

Anders heb je zo 1 moderne pagina en de rest nog 2007 style...

Ik vind nu niet dat het helemaal een nieuwe layout moet, maar een beetje moderner mag wel...


Helemaal mee eens maar Lennard zal wel zo denken Tja, ik ga er niet meer door verdienen maar het kost me wel veel geld. Dus ik denk niet dat het snel zal komen.



Neen, Lennard heeft het zo al enorm druk met al onze PBs te beantwoorden, reports fixen en al die andere zooi. Dan heeft die ook nog een todo van een jaar en als we dit er aan zouden toevoegen is dat heel veel werk voor hem in zn eentje.

Nu zeg je: neem dan een scripter ofzo. Maar dat wil die niet, wat begrijpelijk is want hij kent de site nu helemaal vanbuiten en dan wordt het misschien een rommeltje ofzo.
 

Rogier

New member
Antonn (link):

Jelleh (link):

Sanderc (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Jordyz (link):
Maar waarom willen jullie een nieuwe layout? Om het idee dat deze al 4 a 5 jaar oud is te vernieuwen?

Ik vindt het zo nog wel goed, alleen sommige paginas mogen wel op de shop.






Dan gewoon gelijk nieuwe layout?

Anders heb je zo 1 moderne pagina en de rest nog 2007 style...

Ik vind nu niet dat het helemaal een nieuwe layout moet, maar een beetje moderner mag wel...


Helemaal mee eens maar Lennard zal wel zo denken Tja, ik ga er niet meer door verdienen maar het kost me wel veel geld. Dus ik denk niet dat het snel zal komen.



Neen, Lennard heeft het zo al enorm druk met al onze PBs te beantwoorden, reports fixen en al die andere zooi. Dan heeft die ook nog een todo van een jaar en als we dit er aan zouden toevoegen is dat heel veel werk voor hem in zn eentje.

Nu zeg je: neem dan een scripter ofzo. Maar dat wil die niet, wat begrijpelijk is want hij kent de site nu helemaal vanbuiten en dan wordt het misschien een rommeltje ofzo.



Als dat het geval zou zijn, dan moet hij support werk meer gaan uitbesteden aan de support.
 
Bovenaan