Verhaal

Antonn

New member
Hi,

Naast mijn andere geniale idee bedacht ik me er net nog één. Het begon allemaal zo...
Toen ik me net aan het wassen was en me afvroeg hoe Lennar zou beginnen zijn met scripten enzo bedacht ik me hoe tof het wel niet zou zijn als iedereen een verhaal op zn profiel kon typen, beter bekend als "groot profiel".

Gewoon dat iedereen een tof tekstje - geen onderschrift dus - op hun profiel kan zetten.

Greetz
 

Jeffreyy

Jeffrey
Biografie bedoel je
smile.gif


Ik ben voor, is opzich wel een leuk extratje, maar niet echt noodzakelijk of zo.
 

Antonn

New member
Robinkoch (link):
Ik ben tegen
want one2xs is voor punten te sparen en geen profielen site


Dan nog is het tof om dingen over elkaar te weten te komen. En One2xs is WEL deels een sociale comunnitysite.
 

Jordy

New member
Robinkoch (link):
Ik ben tegen
want one2xs is voor punten te sparen en geen profielen site


Heb je wel gelijk in, maar op punten te sparen waarvoor heb je dan een forum? Of waarom is er dan een onzin forum
cry.gif
 

Yorrick

Active member
Jordyz (link):

Robinkoch (link):
Ik ben tegen
want one2xs is voor punten te sparen en geen profielen site


Heb je wel gelijk in, maar op punten te sparen waarvoor heb je dan een forum? Of waarom is er dan een onzin forum
cry.gif




En er is ook een offtopic, maar one2xs is geen social media, dus ik snap als mensen er tegen zijn.
 

Antonn

New member
Gewoon een tekstje op je profiel kan toch gewoon lijkt me? Een beetje over jezelf, wat je doet, je projecten enzo...?

Een onderschrift is anders, dat staat onder elke post.
 

Bremdecoolste

New member
Ik ben mee eens. Het zou wel leuk zijn, maar gwen extra waarde aan one2xs toevoegen. Dus miss als Lennard zijn ToDoList van 100 en één dingen af heeft
yummie.gif
 

Jordy

New member
Antonn (link):
Gewoon een tekstje op je profiel kan toch gewoon lijkt me? Een beetje over jezelf, wat je doet, je projecten enzo...?

Een onderschrift is anders, dat staat onder elke post.


Ja, maar dan wordt het wel weer doelgericht voor reclame.
Ik zou gewoon dan iets over je zelf maken wel heel anders als je onderschrift.


Robinkoch (link):
het forum is er dan om je dingen te verkopen voor punten
en onzin is ja, Voor de onzin he?


Ja, maar je gaat op een website voor Hosting en Domeinnamen sparen? Ik snap dat het forum er is en dat het off-topic er is maar waarom zou dit dan niet mogen en een onzin forum wel? Ik zie het nut van een groot profiel meer in omdat je dan kunt zien wanneer hij is begonnen en wat hij allemaal al heeft gedaan?
 

Desire

Active member
Jordyz (link):

Robinkoch (link):
het forum is er dan om je dingen te verkopen voor punten
en onzin is ja, Voor de onzin he?


Ja, maar je gaat op een website voor Hosting en Domeinnamen sparen? Ik snap dat het forum er is en dat het off-topic er is maar waarom zou dit dan niet mogen en een onzin forum wel? Ik zie het nut van een groot profiel meer in omdat je dan kunt zien wanneer hij is begonnen en wat hij allemaal al heeft gedaan?



Wat kan jou het schelen waar wij allemaal mee bezig zijn of ons verleden is? Niet rot bedoelt ofso hoor, maar ik denk echt dat er hier mensen zijn die hetzelfde denken. (Mijn pinguin ook)
emo.gif


Ik ben tegen.
 

Antonn

New member
Jordyz (link):

Antonn (link):
Gewoon een tekstje op je profiel kan toch gewoon lijkt me? Een beetje over jezelf, wat je doet, je projecten enzo...?

Een onderschrift is anders, dat staat onder elke post.


Ja, maar dan wordt het wel weer doelgericht voor reclame.
Ik zou gewoon dan iets over je zelf maken wel heel anders als je onderschrift.


Robinkoch (link):
het forum is er dan om je dingen te verkopen voor punten
en onzin is ja, Voor de onzin he?


Ja, maar je gaat op een website voor Hosting en Domeinnamen sparen? Ik snap dat het forum er is en dat het off-topic er is maar waarom zou dit dan niet mogen en een onzin forum wel? Ik zie het nut van een groot profiel meer in omdat je dan kunt zien wanneer hij is begonnen en wat hij allemaal al heeft gedaan?



In het onderschrift staat toch ook reclame, meestal voor je eigen site en ik vind dat tof en klik er dan wel ns op. Maar ik hoef hem niet bij elke post eigg. Zou handiger zijn als je dus ook een tekstje op je profiel kon zetten met je projecten en iets over jezelf.
 

Antonn

New member
Het is de bedoeling dat het wel lang kan worden. Dat he iets over jezelf en je projecten op je profiel kan weergeven. Zo krijgen de profielen meer aandacht.
 

Lennard

Active member
Ik zit er over te denken om sowieso het community-idee wat meer te benadrukken. Mensen zeggen wel eens dat we geen community zijn, maar als dat zo was dan hadden we enkel topics moeten hebben die one2xs-gerelateerd zijn, en het merendeel is dat gewoon niet.
clown.gif
 
S

Shahiem

Guest
En jep, ik zit hier ook alleen nog maar voor de gezelligheid c:
 
Bovenaan