Verhuizing Webserver 1

O

One2xs

Guest
Beste leden,

In de nacht van 26 augustus op 27 augustus a.s. zal webserver 1 verhuisd worden, en is de server mogelijk niet bereikbaar van 01:00 t/m 06:00.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

one2xs
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Webserver 2 was verhuisd. Webserver 1 zou een paar maanden (nu dus) later pas verhuisd worden.
 

Tmeiland

New member
Webserver 2 is super (Nu) en als webserver 1 ook naar provider webserver 2 gaat..
dan is het echt heel slecht want mij website staat op webserver 2 en webserver 2 is niet beveiligd me website kan zo worden gedost alle website die op webserver 2 staan nu wachten nog tot webserver 1 ook naar de goedkoope onveiligde provider gaat dan is alle website te downen en dat haat ik ik heb me website voor niks gekocht... nu moet ik weer ergens anders eentje gaan kopen.. >.<
 

Marjolein

Miss Marjolein
uhhh, hij verhuisd alleen maar van datacenter hoor, heeft niks met een andere beveiliging of wat dan ook te maken. Server 1 en 2 worden op dezelfde manier beveiligd, ik denk dat je de oorzaak beter eerst bij jezelf moet zoeken
wink.gif
 

Jesse

New member
Stopkkgroep (link):
Webserver 2 is super (Nu) en als webserver 1 ook naar provider webserver 2 gaat..
dan is het echt heel slecht want mij website staat op webserver 2 en webserver 2 is niet beveiligd me website kan zo worden gedost alle website die op webserver 2 staan nu wachten nog tot webserver 1 ook naar de goedkoope onveiligde provider gaat dan is alle website te downen en dat haat ik ik heb me website voor niks gekocht... nu moet ik weer ergens anders eentje gaan kopen.. >.<
Lol dat is bij webserver 1 ook gewoon hoor? Weet je hoe duur het is om dit te voorkomen?
Zoiets vind je alleen bij de echte grote bedrijven. Hij verandert alleen van dataserver, de kwalititeit blijft hetzelfde (hopenlijk ook meer uptime)
 

Erik

New member
Er bestaat geen programma/hardware dat DDoSen 100% tegengaat
emo.gif

Je hebt natuurlijk wel security voor DDoSen, maar zon programma kost € 15.000 ongeveer
 

Ruben

New member
Daiman (link):
maar daarom doen ze het ook die tijd omdat dan de meeste bezoekers niet komen

Omdat ik niets te doen had, bezoekers per uur van one2xs:

htck8n.png
 

Krm

Active member
@Ruben Hahaha
Maar het gaat niet alleen om dat jij er last van hebt maar ook je leden daarom is die van te voren horen altijd goed
Maar de getallen laat je niet zien
 
Bovenaan