Verhuizing Webserver 1

Patrickspam

New member
Gelukkig maar dat ik mensen ken die samen met nog meer DDoS beveiligingen maken, kan ik als ik t ooit nodig heb tenminste gratis krijgen.
 

Nicopara

Active member
Patrickspam (link):
Gelukkig maar dat ik mensen ken die samen met nog meer DDoS beveiligingen maken, kan ik als ik t ooit nodig heb tenminste gratis krijgen.


Op one2xs kan je het niet gebruiken, want de beveiliging moet op de server geloof ik
emo.gif


Voor je eigen server geen probleem (als je beveiliging hebt natuurlijk)
emo.gif
 

Lennard

Active member
Er bestaan geen DDoS beveiligingen, net zoals dat er geen vliegende marsmannetjes bestaan. Ze bestaan gewoon niet.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard (link):
Er bestaan geen DDoS beveiligingen, net zoals dat er geen vliegende marsmannetjes bestaan. Ze bestaan gewoon niet.


Hoe weet je dat die niet bestaan?
hypocrite.gif
 

Nicopara

Active member
Lennard (link):
Er bestaan geen DDoS beveiligingen, net zoals dat er geen vliegende marsmannetjes bestaan. Ze bestaan gewoon niet.


Volledig waterdicht bestaat inderdaad niet.
smile.gif

Ik had het hiervoor trouwens over gewone beveiliging voor de duidelijkheid
emo.gif
 

Nicopara

Active member
Hobbshotel (link):
gwn terug DDoSsen, moet ik voor je DDoSSen? pm me de site, ik doe free
wink.gif



zou ik niet doen.
1) illegaal
2) Hoe achterhaal je zijn echte IP? en wat ben je ermee?
emo.gif
 

Jesse

New member
Hobbshotel (link):
gwn terug DDoSsen, moet ik voor je DDoSSen? pm me de site, ik doe free
wink.gif

Dat is dus het domste wat je kunt gaan doen natuurlijk hè? Stel een lid van One2xs doet dit bij je. Hierdoor gaat de server down, jij gaat dit ook gezellig terug doen, en dan ligt de server dus weer plat.

Daarbij vind ik dat mensen ook is gewoon het goede voorbeeld kunnen teruggeven, anders wordt het leven een en al strijdt.

Is alles vannacht goed gegaan met het overzetten? (niet tegen problemen opgelopen?)
 

Sjoerd

Active member
Rik (link):

Lennard (link):
Er bestaan geen DDoS beveiligingen, net zoals dat er geen vliegende marsmannetjes bestaan. Ze bestaan gewoon niet.


Hoe weet je dat die niet bestaan?
hypocrite.gif


DE MARSMANNETJES VLIEGEN HELEMAAL NIET
biggrin.gif
 

Jurre

New member
Hobbshotel (link):
gwn terug DDoSsen, moet ik voor je DDoSSen? pm me de site, ik doe free
wink.gif



Beetje oftopic, maar ik denk niet dat jij weet hoe jij dat doet, en 2e je hoeft niet stoer te doen, iedereen vindt je tog al irritant en laf
clown.gif
 

Wazakid

New member
ik wou zegge dat op onexs een habbo retro aan het draaie is knabbo-hotel.nl hij is mogelijk van het account bothackers en het is volgens mij harstikke illegaal een retro
 
Bovenaan