Verwittiging bij een nieuwe reactie

Devon

New member
Misschien zien jullie het nut hier niet van in, maar het kan best handig zijn.
Ik bedoel gewoon een venstertje dat verwittigd wanneer er een post bij is gekomen terwijl je een bericht aan het uittypen. Dat bericht kan je dan eerst lezen, en dan alsnog evt. verder typen aan je bericht als het nog nodig is.

Ik dacht dat dit systeem hier al in zat, maar ik had het daarnet voor. Dus blijkbaar niet.
smile.gif


Ik weet niet of het een goed idee is, en of het al eens gevraagd is maar ik blijf het handig vinden.
Ik hoop dat het niet alleen bij een suggestie blijft.
 

Wouter

New member
Dan bedoel je dat je net zon venster krijgt als er een nieuw doe-advertentie is ?
Op zich wel een goed idee, maar als je dan kijkt en je ziet dat het toch niet gaat over wat jij zegt, mag je helemaal opnieuw beginnen met je tekst ...
 

Lennard

Active member
t Kan wel dat als je op Verzend klikt, je krijgt te zien van "Er is een nieuw bericht: blabla".
Misschien kan het wel dat hij ertussen floept ofzo, maar dat wordt weer moeilijk(er?) te maken.
 

Joeri

Active member
Ja alleen geen popup gewoon aan de zeikanten een schermpje wat ineenkeer verschijnt
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Dat wordt juist lastig omdat hij dan elke x seconden moet controleren of er een nieuw bericht is.
 

Matthias

Active member
Het is wel een goed idee vind ik, maar ik denk dat het idd moeilijk gaat worden,
dan moet die iedere seconden vernieuwen
emo.gif


Stel dat er 20 leden online zijn, en bij elk lid vernieuwt die pagina om de seconde,
gaat de site dan niet trager worden?
 

Sjoerd

Active member
netzoals phpbb
als je op verzend drukt krijg je dan het uitgebreide formulier met laatste berichten eronder
dan doe je gewoon nieuwe berichten eronder
 

Tim

New member
Mwah, ik vond het op ghedforum altijd maar irritant, dan moest je steeds klikker omdat er in de tussentijd al gereageerd was.
Of gewoon mannelijk a la twitter: er zijn in de tussentijd 2 nieuwe berichten geplaatst in dit topic
biggrin.gif

Dus, als je je verveeld Lennard?
emo.gif
 
Bovenaan